رشد قیمت سکه در معاملات پشت خطی

هجوم بیت کوینی ها به بازار سکه؟

کدخبر: ۴۷۰۹۳۵
اقتصادنیوز : قیمت سکه روز گذشته نزولی بود اما در معاملات پشت خطی شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز 3 بهمن 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟
هجوم بیت کوینی ها به بازار سکه؟

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت سکه روز گذشته بر مدار نزول قرار گرفت و 50 هزار تومان از ارزش خود را از دست داد. این فلز گران بهای داخلی روز گذشته  با 12 میلیون و 355  هزار تومان معامله شد. 

احتیاط دلاری در بازار سکه

قیمت دلار هم روز گذشته نسبت به روز پنجشنبه ثابت بود و نتوانست بالای مرز 28 هزار تومان تثبیت شود همین امر باعث شده است که قیمت سکه توان زیادی برای صعود نداشته باشد.  تحلیلگران بازار سکه معتقدند  در صورتی که احتیاط در بازار دلار کنار برود، سکه به راحتی به سوی مقاومت ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی گام برخواهد داشت.

هجوم بیت کوین ها به بازار سکه؟ 

از طرفی هم این روز ها بازار رمز ارز ها حال خوشی ندارد. فعالان بازار معتقدند که زمانی که قیمت بیت کوین و اتریوم آرایش نزولی به خود می گیرد؛ سرمایه گذران به سمت بازار سکه  و طلا هجوم می برند، عاملی که به طور غیر مستقیم بازار داخلی سکه امامی را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

اما در معاملات پشت خطی  شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز 3 بهمن 1400 چگونه  پیش بینی کرده اند؟

رشد قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته بر روی ۱۲ میلیون و ۳۹۵  هزار تومان قرار  گرفت. این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی جمعه شب گذشته ۵ هزار تومان افزایش  را نشان می دهد.

قیمت سکه در معاملات پشت خطی جمعه شب بر روی۱۲ میلیون و ۳۹۰  هزار تومان قرار داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید