گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازار رمزارزها

آرامش در بازار رمز ارزها /بیت‌کوین 10 هزار دلاری می‌شود؟

کدخبر: ۴۹۵۵۴۳
اقتصادنیوز: قیمت بیت کوین و اتریوم پس از سقوط ترسناکی که داشتند، تا حدودی بازیابی شده و رو به بالا بازگشته، اما مشخص نیست این بازگشت قیمت ها موقتی است یا باید آن را آغاز یک رالی صعودی دانست.
آرامش در بازار رمز ارزها /بیت‌کوین 10 هزار دلاری می‌شود؟

به گزارش اقتصادنیوز ؛ بیت کوین امروز تغییر قیمت چندانی نداشته و در حدود همان قیمت های روز گذشته معامله می شود. معامله گران هم اکنون در حال خرید و فروش بیت کوین با قیمت حدود 29600 دلار هستند و این در شرایطی است که بازدهی هفتگی بیت کوین به منفی 11 درصد رسیده است.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 30 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم به 563 میلیارد دلار رسیده است.

پس از افت سنگین قیمت در روزهای گذشته، ترس بازار بیشتر از قبل شده و حتی با وجود بازیابی نسبی قیمت ها، همچنان معامله گرانی که قصد خرید دارند جانب احتیاط را رعایت می کنند.

نظرات کارشناسان در این نقطه از بازار به دو دسته خوش بین و بد بین تقسیم می شود که خوش بین ها معتقدند بیت کوین کف قیمت خود را دیده و دیگر بیشتر از این افت نمی کند. اما بدبین ها معتقدند ممکن است قیمت تا محدوده 10 الی 14 هزار دلار نیز کاهش داشته باشد.

افت 17 درصدی اتریوم در یک هفته

اتریوم با سختی خودش را به بالای 2000 دلار رسانده و هم اکنون در حدود قیمت 2020 دلار معامله می شود. نسبت به روز گذشته، قیمت بزرگ ترین آلت کوین بازار تقریبا نیم درصد کاهش داشته اما این افت در مقابل افت 17 درصدی که طی یک هفته ثبت شده، رقم بزرگی نیست.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته 18 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم به 242 میلیارد دلار رسیده است.

ترا یو اس دی همچنان در حال سقوط

با وجود به تعادل رسیدن بیت کوین، آلت کوین ها همچنان جو چندان خوبی ندارند. اکثر آلت کوین ها در فهرست 50 ارز برتر بازار منفی هستند و البته تعداد کمی از آن ها هم رشد قیمت داشته اند.

ترا یو اس دی به عنوان یکی از استیبل کوین های بازار که باید قیمت آن همیشه ثابت باشد، امروز افت 34 درصدی داشته و قیمتش به 13 سنت رسیده است. این استیبل کوین در یک هفته گذشته 86 درصد از ارزش خود را از دست داده.

دومین افت بزرگ امروز مربوط به The Graph است که بیش از 9 درصد کاهش قیمت داشته و بازدهی هفتگی آن هم عدد منفی 38 درصدی را نمایش می دهد. میکر و دسنترالند هم امروز افت 5 درصدی را تجربه کرده اند.

اما در میان نمادهای مثبت، وضعیت Cosmos با رشد 6 درصدی، بهتر از سایر نمادها در فهرست 50 ارز برتر بازار است. پنکیک سواپ و مونرو هم با رشد حدود 4 درصدی، وضعیت خوبی دارند.

ارزش بازار به 1.28 تریلیون دلار رسید

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با حدود نیم درصد رشد به عدد 1.28 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 4 درصد رشد داشته و به عدد 86 میلیارد دلار رسیده است.

ارزش معاملات دیفای حدود 10 میلیارد دلار بوده و 76 میلیارد دلار هم در استیبل کوین ها معامله شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید