سیگنال افزایشی از دوحه به بازار ارز تهران؛

پیش بینی قیمت دلار پس از پایان مذاکرات برجام

کدخبر: ۵۰۵۲۰۲
اقتصادنیوز : ارزیابی ناامید کننده انریکه مورا از روند مذاکرات باعث شد که دلار آرایش صعودی به خود بگیرد.
پیش بینی قیمت دلار پس از پایان مذاکرات برجام

به گزارش اقتصادنیوز ، مذاکرات برجام بیش از سه ماه به کما رفته بود اما از شامگاه جمعه با سفر بورل به تهران و سیگنال های وی مبنی بر پایان بن بست مذاکرات، امیدها نسبت به احتمال به جریان افتادن مذاکرات احیای برجام تقویت شد. 

خبر بد برجام برای قیمت دلار

مذاکرات فشره این بار به صورت موقت در دوحه برگزار شد . مذاکراتی که البته نه در فرمت 4+1 بلکه به صورت غیر مستقیم میان ایران و آمریکا و با میانجیگری اتحادیه اروپا انجام شد و قرار بود پس از توافق در قطر، مذاکرات نهایی در وین دنبال شود. دیشب مذاکرات دو روزه در قطر به پایان رسید. 

مورا در توییتی نوشت: دو روز مذاکرات فشرده در دوحه درباره برجام. متأسفانه، هنوز پیشرفتی که تیم اتحادیه اروپا به عنوان هماهنگ کننده این مذاکرات نسبت به آن امیدوار بود، به دست نیامده است.

البته سخنگوی وزارت امور خارجه  هم دیشب در توییتر نوشت مذاکرات به پایان نرسیده است و در مورد ادامه مسیر و مرحله بعدی گفت‌وگوها، طبق روال همیشه باقری و مورا در تماس خواهند بود.

پیش بینی قیمت دلار پس از مذاکرات دوحه

ارزیابی نا امید کننده انریکه مورا از روند مذاکرات باعث شد که دلار آرایش صعودی به خود بگیرد. از نگاه تحلیلگران ارزی این خبر منفی می تواند زمینه ساز برگشت معامله گران افزایشی به بازار شود و نرخ دلار در روز جاری رشد را تجربه کند. 

سیگنال افزایشی به قیمت دلار 

عده ای از معامله گران به افزایش قیمت دلار در کشورهای همسایه اشاره می کردند و می گفتند همین عامل نیز می تواند انتظارات معامله گران بازار داخلی را در روز جاری را تحت تاثیر قرار دهد

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید