خرید و فروش های لحظه ای بازار ارز

ناسازگاری قیمت درهم و دلار /پیش بینی بازار ارز

کدخبر: ۵۵۴۰۳۷
نرخ حواله درهم در سطحی قرار گرفته که با این سطح از نرخ حواله ارز همسایه، ارزش دلار در بازار داخلی می تواند از مرز حساس بازار ساز عبور کند.
ناسازگاری قیمت درهم و دلار /پیش بینی بازار ارز

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار در معاملات نقدی روز گذشته سه پله پایین‌ آمد البته همچنان در یک منطقه خاص نوسان های محدود را تجربه می کند. یکی از دلایل افت محدود دلار کاهش قیمت درهم بود. از سوی دیگر نرخ دلار رد بازار های همسایه نوسان صعودی قابل توجهی را ثبت نکردند. 

ناسازگاری قیمت درهم و دلار

در شرایط فعلی یکی از نکات قابل توجه در بازار  ناهماهنگی نرخ دلار و درهم است. نرخ حواله درهم  در سطحی  قرار گرفته که با این سطح از نرخ حواله ارز همسایه، ارزش دلار در بازار داخلی می تواند از مرز حساس بازار ساز عبور کند.

در این شرایط برخی از معامله گران باور دارند یا قیمت درهم دارای حباب است و این ارز باید به زیر مرز 12 هزار تومان برگردد یا در سوی مقابل، نرخ دلار در بازار داخلی تقویت شود. 

برخی از تحلیل گران باور دارند سطح عرضه ارز در بازار داخلی به اندازه ای قوی بوده است که زمینه ساز ناهماهنگی قیمت دلار و درهم شده است. سال هاست که در بازار ارز داخلی، معامله گران به نرخ حواله درهم توجه دقیقی دارند و زمانی که در اواسط دهه 90، نرخ حواله درهم به بالای مرز هزار تومان رفت، دلار نیز توانست از کانال 3 هزار تومانی خارج شود و به کانال 4 هزار تومانی قدم بگذارد. 

پیش بینی بازار ارز امروز 19 بهمن 

 دیشب در بازار پشت خطی دلار هرات و تهران، کمی فروشندگان بازار قوی تر بودند همین امروز باعث شده عده از معامله گران تصور کنند که نرخ دلار امروز نزولی خواهد شد. با این حال عده ای دیگر می گفتند که بازیگران ارزی تهران این روزها در خرید و فروش های خود لحظه ای تصمیم می گیرند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید