رصد بازار خودروهای داخلی؛

قیمت محصولات ایران خودرو میخکوب شد

کدخبر: ۴۰۵۶۱۶
اقتصادنیوز : محصولات ایران خودرو امروز 25 فروردین ماه 1400 برای چهارمین روز در هفته جاری بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.
قیمت محصولات ایران خودرو میخکوب شد

به گزارش اقتصادنیوز ؛ در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو خودروهایی مانند« پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، « سمند LX»، «سمند LX با موتور EF7»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظر خریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.

براساس ارزیابی های صورت گرفته تعطیلی مراکز شماره گذاری خودرو که به نوعی می توان از آن به عنوان تعطیلی بازار خودرو یاد کرد و تداوم مذاکرات هسته ای موجب شد تا محصولات ایران خودرو طی روزهای اخیر بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شوند.

به گفته فعالان بازار خودرو «سمند LX» که از ابتدای هفته گذشته همواره با رشد قیمت روبرو بود طی روزهای اخیر بدون تغییر و با قیمت 193 میلیون تومان معامله شد.

«سمند LX با موتورEF7»  نیز امروز در بازار با قیمت 210 میلیون تومان و «سورن» نیز با قیمت 248 میلیون تومان در بازار عرضه شدند.

 در میان خانواده 206 نیز «پژو 206 تیپ دو» امروز بدون تغییر و با قیمت 203 میلیون تومان معامله شد، «پژو 206 تیپ 5» نیز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شد، این خودرو در بازار 245 میلیون تومان فروخته شد.

در میان محصولات این گروه «پژو 206 صندوقدار» نیز که روز گذشته افزایش دو میلیونی قیمت در بازار را تجربه کرده بود امروز بدون تغییر  و با قیمت 247 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

ایران 25

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید