رصد بازار خودروهای داخلی +جدول

ترمز قیمتی در بازار پرطرفدارهای سایپا

کدخبر: ۴۱۲۹۵۲
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که محصولات پرطرفدار سایپا امروز 27 اردیبهشت 1400 همانند ایران خودرویی ها در بازار بدون تغییر قیمت گذاری شدند.
ترمز قیمتی در بازار پرطرفدارهای سایپا

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که همزمان با کاهش نرخ دلار در بازار، محصولات پرطرفدار سایپا امروز روش خلاف جهت روز گذشته پیش گرفتند و در بازار بدون افزایش قیمت عرضه شدند.

 نوسان قیمت در بازار خودرو در دو روز گذشته در حالی صورت گرفته که به گفته فعالان بازار خودرو فروشنده در بازار بسیار اندک است و بسیاری از فروشندگان به امید بازگشت مجدد قیمت ها فعلا دست از فروش کشیده اند.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می توان به «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

با توجه به ارزیابی بازار خودرو، تمام محصولات سایپا امروز «تیبا 2» معمولی در بازار با قیمت 133 میلیون تومان معامله شد و «تیباصندوقدار» نیز 123 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد. استپ قیمتی این دو محصول در حالی است که روز گذشته خانواده تیبا با رشد یک تا دو میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شده بودند.

از سوی دیگر از میان محصولات سایپا «کوییکR » نیز امروز با قیمت 155 میلیون در بازار معامله شد و «کوییک معمولی» نیز بدون تغییر امروز 148 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

«ساینا» یکی دیگر از محصولات سایپا نیز امروز با قیمت 142 میلیون تومان در بازار معامله شد.

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا می توان به خودرو «شاهین» اشاره کرد که اواخر سال گذشته به تعداد محدود و به صورت نمادین به خریداران این خودرو تحویل شد. شرکت سایپا در آن زمان قیمت 268 میلیون تومان را برای این خودرو تعیین کرد و مشخص نیست این خودرو در نهایت با چه قیمتی به دست خریداران خواهد رسید.

سایپا 27

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید