سایپا در مسیر گرانی + جدول

الاکنگ بازار خودرو در روزهای اخیر

کدخبر: ۴۱۳۱۹۰
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که برخی از محصولات پرطرفدار سایپا امروز 28 اردیبهشت 1400 همانند برخلاف ایران خودرویی ها در بازار رشد قیمت را تجربه کردند.
الاکنگ بازار خودرو در روزهای اخیر

 به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که ریز نوسان های دلار در بازار موجب شده برخی از محصولات پرطرفدار سایپا از جمله خانواده «تیبا» و «ساینا» امروز رشد قمت را در بازار تجربه کنند.

نوسان قیمت در بازار خودرو در حالی امروز ثبت شده که به گفته فعالان بازار خودرو فروشنده در بازار بسیار اندک است و بسیاری از فروشندگان به امید بازگشت مجدد قیمت ها فعلا دست از فروش کشیده اند.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می توان به «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

با توجه به ارزیابی بازار خودرو، در میان محصولات سایپا امروز «تیبا 2» معمولی رشدی یک میلیونی در بازار داشت و با قیمت  134 میلیون تومان معامله شد و «تیباصندوقدار» نیز 124 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد. ساینا نیز از رشد قیمت بی نصیب نبود و امروز با قیما 143 میلیون تومان معامله شد.

رشد قیمت محصولات مذکور در حالی است که سایر خودروهای پرطرفدار سایپا امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شده اند در میان محصولات سایپا «کوییکR » با قیمت 155 میلیون تومان و «کوییک معمولی» نیز بدون تغییر امروز 148 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا می توان به خودرو «شاهین» اشاره کرد که اواخر سال گذشته به تعداد محدود و به صورت نمادین به خریداران این خودرو تحویل شد. شرکت سایپا در آن زمان قیمت 268 میلیون تومان را برای این خودرو تعیین کرد و مشخص نیست این خودرو در نهایت با چه قیمتی به دست خریداران خواهد رسید.

سایپا 28

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید