گزارش اقتصادنیوز از بازار خودرو

رشد 5 میلیون تومانی یک خودروی داخلی + جدول قیمت

کدخبر: ۴۱۸۸۵۲
اقتصادنیوز : بازار محصولات پرطرفدار ایران خودرو امروز 23 خرداد ماه1400 چگونه بسته شد؟
رشد 5 میلیون تومانی یک خودروی داخلی + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز نیز همانند روز گذشته «سمند LX با موتور EF7» با افزایش قیمت سپری کرد و رشد 2میلیونی قیمت را تجربه کرد و به این طریق طی دو روز گذشته افزایش 5 میلیونی قیمت داشت. علاوه بر سمند LX با موتور EF7 امروز «پژو 206 تیپ 2» نیز امروز افزایش یک میلیونی قیمت داشت.

به گفته فعالان بازار خودرو  عرضه قطره چکانی سمند LX با موتور EF7 در بازار طی روزهای اخیر موجب شده تا بازار با کمبود عرضه این خودرو مواجه شود و با وجود اینکه معامله چندانی در بازار صورت نمی گیرد، کمبود عرضه به صورت روانی بازار را تحت تاثیر قرار داده و افزایش قیمت 5 میلیونی این خودرو طی دو روز گذشته را به همراه داشته است.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، « سمندLX » ، «سمند LX با موتور EF7» و «سمند سورن» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7» امروز با افزایش 2 میلیونی در بازار با قیمت 208 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «سمندLX » بدون تغییر قیمت در بازار 191 میلیون تومان قیمت خورد. براساس ارزیابی ها امروز «سمند سورن» نیز بدون تغییر در بازار با قیمت 242 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

با توجه به ارزیابی بازار خودرو می توان گفت در میان محصولات پژو  امروز «پژو 206 تیپ 2» با افزایش یک میلیون تومانی در بازار با قیمت 206 میلیون تومان عرضه شد. رشد تیپ دو این خودرو در حالی است که «پژو 206 تیپ 5» و  «206 صندوقدار»  بدون تغییر قیمت در بازار قیمت خوردند. ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که «پژو 206 تیپ 5» امروز 259 میلیون تومان قیمت گذاری شد و  مدل صندوقدار این خودرو نیز امروز با قیمت 246 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

ایران 23

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید