رصد بازار خودروهای داخلی؛

ترمز قیمتی ایران خودرویی‌ها + جدول قیمت

کدخبر: ۴۲۰۳۸۸
بازار خودروهای پرطرفدار ایران خودرو همانند سایپایی ها امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.
ترمز قیمتی ایران خودرویی‌ها + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ با پایان سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری بازار خودروهای پرطرفدار داخلی امروز به خواب رفت حرکت پیش از انتخابات را پیش گرفت و بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند. هرچند هنوز معامله ای در بازار صورت نمی گیرد، اما بازار خودرو امروز را بدون تغییر پشت سرگذاشت.

فعالان بازار خودرو هرچند پیش بینی می کردند که با اتمام انتخابات ریاست جمهوری بازار خودرو تکان خواهد خورد و از رکود خارج خواهد شد، اما ظاهرا این پیش بینی درست از آب در نیامد و باید منتظر روزهای آینده و اتفاقات پشت سر انتخابات بود.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، « سمندLX » ، «سمند LX با موتور EF7» و «سمند سورن» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات ایران خودرو امروز «سمند LX»  بدون تغییر با قیمت 195 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد. قیمت «سمند LX با موتور EF7» نیز امروز به 210 میلیون تومان رسید. براساس ارزیابی ها امروز «سمند سورن» نیز بدون تغییر در بازار با قیمت 242 میلیون تومان عرضه شد.

از سوی دیگر  توجه به ارزیابی بازار خودرو می توان گفت در میان خانواده محصولات پژو 206 نیز امروز «پژو 206 تیپ 2» با قیمت 208 میلیون تومان عرضه شد. «پژو 206 تیپ 5» نیز  260 میلیون تومان قیمت گذاری شد،  اما «206 صندوقدار» نیز بدون تغییر قیمت در بازار 246 میلیون تومان عرضه شد.

29 خرداد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید