رصد بازار خودروهای داخلی؛

سمند EF7 بازهم گران شد + جدول

کدخبر: ۴۲۱۱۳۴
اقتصادنیوز : سمند LX با موتور EF7 اولین روز تیرماه دو میلیون افزایش قیمت را ثبت کرد تا به این طریق نواز افزایش قیمت این خودرو در هفته های اخیر پاره نشود.
سمند  EF7 بازهم گران شد + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی پرونده خودروهای پرطرفدار ایران خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX» هم با افزایش یک میلیون تومانی قیمت در بازار روبرو شد.

رشد قیمت در بازار محصولات پرطرفدار ایران خودرو در حالی رقم خورد که به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر خرید و فروش چندانی در بازار صورت نمی گیرد و به نوعی می توان گفت معامله در بازار خودرو در حد صفر است.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، « سمندLX » ، «سمند LX با موتور EF7» و «سمند سورن» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات ایران خودرو امروز «سمند LX» با افزایش یک میلیونی در بازار با قیمت 199 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد. «سمند LX با موتور EF7» نیز امروز با افزایش دو میلیون  تومانی داشت و قیمت آن به 214 میلیون رسید. براساس ارزیابی ها امروز «سمند سورن» نیز بدون تغییر در بازار با قیمت 242 میلیون تومان عرضه شد.

از سوی دیگر  با توجه به ارزیابی بازار خودرو می توان گفت در میان خانواده محصولات پژو 206 نیز امروز «پژو 206 تیپ 2» بدون افزایش و با قیمت 210 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد. «پژو 206 تیپ 5» و «206 صندوقدار»نیز همانند روز گذشته بدون تغییر و به ترتیب با قیمت 260 میلیون تومان و 246 میلیون تومان در بازار عرضه شدند.

ایران 1

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید