در تعطیلی مراکز شماره‌گذاری رخ داد؛

رشد قیمت ایران‌خودرویی‌ها +جدول

کدخبر: ۴۲۹۱۳۷
اقتصادنیوز: پرونده ایران خودرویی ها امروز با رشد قیمت «سمند LX» و «پژو 206 صندوقدار» بسته شد در حالی بسته شد که مراکز شماره گذاری خودرو همچنان تعطیل است.
رشد قیمت ایران‌خودرویی‌ها +جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات ایران خودرو امروز «سمند LX» در بازار با رشد یک میلیونی قیمت در بازار 215 میلیون تومان قیمت خورد و «پژو 206 صندوقدار» نیز امروز در بازار افزایش یک میلیون تومانی داشت و قیمت آن به 255 میلیون تومان رسید. رشد قیمت این دو خودرو در بازار در حالی ثبت شده که هرچند بازار خودرو باز شده اما مراکز شماره گذاری همچنان بسته است و کمتر معامله در بازار صورت می گیرد، اما این امر نتوانسته بر روند افزایشی قیمت خودرو اثرگذار باشد.

در کنار رشد قیمت خودروهای داخلی پرتیراژ امروز دلار هم رشد قیمت در بازار داشت، از دلار می توان به عنوان عامل اصلی تغییر قیمت در بازار یاد کرد، عاملی که ماه ها است با نوسان بسیار روبرو است و این نوسان بازار خودرو را نیز دستخوش تغییر پی در پی می کند.

با ارزیابی بازار خودرو می توان گفت سایر محصولات ایران خودرو امروز تغییر قیمتی نداشتند.  از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمندLX» ، «سمند LX با موتور EF7» و «سمند سورن» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات ایران‌خودرو قیمت «پژو 206 تیپ 2» امروز 5 مرداد بدون تغییر و با قیمت  225 میلیون تومان ارزش گذاری شد. «پژو 206 تیپ 5» نیز با تغییر قیمتی در بازار نداشت و 271 میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

براساس ارزیابی بازار خودرو قیمت «سمند LX با موتور EF7 » نیز امروز بدون تغییر در بازار با قیمت 241 میلیون تومان عرضه شد.  «سمند سورن» هم در بازار 246 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

ایران 5

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید