رصد بازار خودروهای داخلی؛

«پژو 206 تیپ 2» در بازار 270 میلیونی شد

کدخبر: ۴۵۹۵۱۶
اقتصادنیوز: ​پرتیراژهای ایران خودرو پس از رشد چند میلیونی قیمت در بازار روز گذشته امروز 14 آذر 1400 چه روندی در بازار داشتند.
«پژو 206 تیپ 2» در بازار 270 میلیونی شد

به گزارش اقتصادنیوز کارنامه بازار خودروهای پرتیراژ ایران خودرو نشان دهنده آن است که پس از افزایش شدید قیمت محصولات این شرکت در بازار دیروز،‌ امروز تنها «پژو 206 تیپ 2» در بازار شد قیمت داشته و سایر محصولات بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

 به گفته فعالان بازار خودرو بازگشت آرامش در بازار امروز در حالی رقم خورد که دلار همچنان رشد قیمت دلار در بازار داشته و از سوی دیگر نتایج مذاکرات همچنان نامشخص است با این حال بازار خودرو از افزایش قیمت خسته شده و در انتظار خبر جدید است.

از سوی دیگر رشد قیمت خودرو در بازار در حالی رقم خورده که به گفته فعالان بازار خودرو با توجه به نوسان پی در پی قیمت خودرو در بازار نه خریداران تمایلی برای خرید دارند و نه فروشندگان وارد بازار می شوند. با این شرایط بازار خودرو با کوچکترین خبری واکنش نشان داده و تغییر مسیر می دهد.  

وضعیت محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7 » و « سورن پلاس »، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار «پژو 206 تیپ 2» تنهایی خودرویی بود که امروز رشد یک میلیونی قیمت در بازار داشت و سایر پرتیراژهای ایران خودرو بدون تغییر در بازار عرضه شدند.  

براساس ارزیابی های صورت گرفته می توان گفت امروز «پژو 206 تیپ 2» با افزایش یک میلیون تومانی در بازار روبرو بوده و قیمت آن به 270 میلیون تومان رسید. «پژو 206 صندوقدار» و «پژو 206 تیپ 5» نیز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند و قیمت آنها به ترتیب به 305 و 307 میلیون تومان در بازار رسید.

سایر پرتیراژهای ایران خودرو نیز امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند. بر این اساس  در میان خانواده دنا امروز «دنا معمولی» در بازار بدون تغییر 349 میلیون تومان قیمت گذاری شد.  «دنا پلاس توربو اتومات» هم تغییر قیمت نداشت و در بازار با قیمت 489 میلیون تومان عرضه شد.  «رانا پلاس» هم امروز همانند سایر پرتیراژهای ایران خودرو امروز در بازار 315 میلیون قیمت خورد.

 با نگاهی به بازار خودرو می توان گفت امروز «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن» هم امروز رشد قیمت نداشتند. براین اساس امروز«سمند LX با موتورEF7» با قیمت 280 میلیون تومان قیمت گذاری شد و قیمت «سورن پلاس» هم در بازار به 324 میلیون تومان رسید.

ایران 14

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم‌ قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۸ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید