قیمت خودرو در بازار

گذر «شاهین» از مرز 400 میلیون تومانی+جدول

کدخبر: ۵۳۹۰۱۹
اقتصادنیوز: رصد بازار محصولات سایپا امروز 12 آذر 1401 رشد یک تا 8 میلیون تومانی را ثبت کرد و با این شرایط شاهد تداوم رشد قیمت «شاهین» در بازار بودیم.
گذر «شاهین» از مرز 400 میلیون تومانی+جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ براساس ارزیابی های صورت گرفته قیمت «شاهین» که در روزهای اخیر به دفعات رشد قیمت داشت امروز از 400 میلیون گذشت. افزایش عجیب قیمت این خودرو در بازار در حالی صورت گرفته که در روزهای اخیر نرخ دلار تغییر چندانی نداشت، با این حال بازار خودرو سعی کرد روند افزایشی خود را حفظ کند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR» ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» در بازار امروز با رشد هشت میلیون 403 میلیون تومان قیمت خورد «شاهین» از ابتدای هفته جاری به دفعات با رشد قیمت روبرو بود و حالا 400 میلیون تومان را رد کرد . اما «ساینا» بدون تغییر در بازار 231 میلیون تومانی دست به دست شد. ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییکR» در بازار بدون تغییر  237 میلیون تومانی باقی ماند و قیمت  «کوییک معمولی» با رشد یک میلیونی به 231 میلیون تومان رسید. امروز قیمت «تیبا صندوقدار» هم با افزایش سه میلیونی در بازار 222 میلیون تومان شد و «تیبا 2 معمولی» هم بدون تغییر در بازار 228 میلیون در بازار دست به دست شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید