روحانی:

مردم در انتخابات باید به استراتژی و برنامه رأی دهند

کدخبر: ۴۰۷۱۱۱
حسن روحانی با بیان اینکه باید انتخابات پر نشاطی را برگزار کنیم، گفت: مردم در انتخابات باید به استراتژی و برنامه رأی بدهند.
مردم در انتخابات باید به استراتژی و برنامه رأی دهند

به گزارش  اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور عصر امروز (سه‌شنبه) در نشست با جمعی از فعالان سیاسی اظهار کرد: جای تاسف است که بعد از ۴۰ سال عده‌ای بگویند ما در انتخابات باید بین بد و بدتر انتخاب کنیم. ما باید به نقطه‌ای برسیم که بین خوب و بهتر یکی را انتخاب کنیم.

روحانی گفت: باید بخشی از روندی که امروز برای بررسی صلاحیت کاندیدا‌ها داریم و هیئت‌های اجرایی و شورای نگهبان انجام می‌دهند را بر دوش احزاب بگذاریم یعنی فیلترینگ احزاب باید صلاحیت افراد را بررسی کند.

وی با بیان اینکه باید انتخابات پر نشاطی را برگزار کنیم، گفت: مردم در انتخابات باید به استراتژی و برنامه رأی بدهند. البته باید قانون اساسی تفسیر شود، زیرا قانون در جایی به صراحت می‌گوید برنامه برعهده رئیس جمهور است و بر این مبنا است که مردم در انتخابات به رئیس‌جمهور رأی می‌دهند.

رئیس‌جمهور گفت: امروز رئیس‌جمهور برنامه‌ای به مردم و مجلس ارائه می‌دهد، اما سپس یک برنامه ۵ ساله ارائه می‌شود. باید برای آینده مشخص کنیم وقتی مردم پای صندوق می‌آیند به چه چیزی رأی می‌دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید