قیمت جدید نان در تهران هنوز اعلام نشده است

کدخبر: ۴۱۲۵۶۸
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه قیمت جدید نان کارشناسی شده است، گفت: اعلام قیمت نان منوط به هماهنگی استانداری با وزارت کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت است.
قیمت جدید نان در تهران هنوز اعلام نشده است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، یدالله صادقی گفت: هنوز قیمت نان در تهران رسما افزایش نیافته است و قیمت سال قبل اجرا می‌شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه هنوز قیمت جدید نان در تهران اعلام نشده است، افزود: قیمت جدید نان کارشناسی شده و مراحل بررسی آن در استانداری و شورای آرد و نان طی شده، اما افزایش قیمت نان منوط به هماهنگی استانداری با مقامات ذیصلاح یعنی وزارت کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت است. 

وی در مورد زمان اعلام جدید قیمت نان در تهران، گفت: استانداری در حال پیگیری از مقامات ذیصلاح است که قیمت جدید نان در صورت موافقت آنها، اعلام خواهد شد. 

رئیس سازمان صمت استان تهران در پاسخ به این سوال که چرا افزایش قیمت نان در برخی از استان‌ها از جمله البرز اعلام شده، اما در تهران هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است، گفت: به علت حساسیت‌هایی که نسبت به استان تهران وجود دارد و مرکزیت آن، اعلام قیمت جدید برای نان همیشه با هماهنگی مقامات دولتی بوده است. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا اعلام نشدن قیمت جدید برای نان در تهران به علت نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری است، افزود: نمی‌دانم، این موضوع را باید از استانداری سوال کرد. 

صادقی در مورد میزان افزایش قیمت نان بیان داشت: اگرچه کارهای کارشناسی انجام شده است، اما نتیجه نهایی تایید نشده، لذا فعلا نمی‌توان در مورد میزان  افزایش قیمت نان اظهار نظر کرد. 

رئیس سازمان صمت استان تهران در پاسخ به این سوال که اگرچه افزایش قیمت نان بصورت رسمی اعلام نشده، اما نانوایان بعد از بخشنامه سال 98 در چندین نوبت نان را گران کرده‌اند، آیا چنین افزایشی قانونی است، گفت: باید به موقع قیمت گذاری صورت گیرد که تخلفی صورت نگیرد، لذا با اعلام رسمی قیمت نان، تکلیف مصرف کننده و نانوا مشخص می‌شود تا در صورت بروز تخلف، به تخلفات رسیدگی شود. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید