طرحی نو دراندازیم

قالیباف: قبیله گرایی گناهی نابخشودنی است

کدخبر: ۴۳۱۳۴۱
رئیس مجلس گفت: به پشتوانه قوه قضاییه ضدفساد و استقرار یک مجلس انقلابی و آغاز کار یک دولت مردمی موسم آن است تا با سرلوحه دادن یک روحیه انقلابی و به کارگیری روحیه جهادی و پایبندی به ارزش های امام و به منظور قوی سازی ایران طرحی نو دراندازیم.
قالیباف: قبیله گرایی گناهی نابخشودنی است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  خبرآنلاین، مراسم تحلیف ریاست جمهوری سیدابراهیم رئیسی با حضور مسئولان کشوری و لشکری و مقاماتی از کشورهای خارجی در ساختمان مجلس آغاز شد. مهمانان این مراسم یکی پس از دیگری وارد ساختمان پارلمان شدند.

در ابتدای این مراسم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در سخنانی ضمن خیر مقدم به حضار گفت: حضور همه هیات های بلندپایه که از دیگر کشورها تشریف آوردند و در پارلمان جمهوری اسلامی ایران به ما افتخار شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری را دادند و همچنین مسئولان لشکری، سیاسی و کشوری، نخبگان، خانواده های شهدا سلام عرض می کنم.

او افزود: ضمن عرض تبریک مجدد به حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر رئیسی به دلیل اعتماد مردم به ایشان، وظیفه خود می دانیم اولین حضورشان به عنوان رییس جمهور در خانه ملت را تبریک بگوییم. همچنین به رییس قوه قضاییه، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، رییس دفتر رهبر معظم انقلاب، اعضای شورای نگهبان و رییس جمهور سابق خیر مقدم می گویم.

اهم اظهارات قالیباف را بخوانید؛

*به طور ویژه از طرف مردم ایران از حضور تک تک روسای جمهور، روسای پارلمان، معاونان رییس جمهور، معاونان نخست وزیر، فرستاده های ویژه و تمامی دبیران کل سازمان های بین المللی، سفرای خارجی و شخصیت های سیاسی، مذهبی، اجتماعی و جهادی از کشورهای منطقه، محور مقاومت، آفریقایی، آمریکای لاتین و نماینده ویژه عالیجناب پاپ قدردانیم و امیدوارم بتوانیم میزبان ویژه ای باشیم.

* جمهوری اسلامی ایران در حالی پای به قرن جدید شمسی می گذارد که به کار بستن اررزش های اصیل اسلامی در جامعه می باشد، در این راه خون پاک ترین انسان ها از شهید شیخ فضل الله نوری تا شهید قاسم سلیمانی فدا شده تا نهال حرکت مردمی را به درختی ریشه دار تبدیل نماید. امام خمینی (ره) با رهبری انقلاب  اسلامی در قله این مبارزه و با بنیان گذاردن جمهوری اسلامی موهبت مردم سالاری دینی را برای مردم ایران به ارمغان آورد و جانشین صالح او حضرت آیت الله العظمی خامنه ای آن را تثبیت و بالنده کرد و در نتیجه انقلاب اسلامی به الگویی الهام بخش برای جهان اسلام و آزادیخواهان تبدیل شد.

*اینک به پاس ایثار شهدا و جانبازان و پایداری ملت صبور و شریف ایران در برابر استکبار و نظام سلطه، کشور در برابر همه فشارها، ناملایمت پیش رو در هنگام یک تحول اساسی در نظام حکمرانی خویش قرار دارد. این تحول اساسی مبتنی بر اصول امام و برای مقابله با تحریم های دشمنان خارجی می باشد و علی رغم تمامی  کارشکنی ها و شیطنت مقرضان برای دلسرد کردن مردم نتایج انتخابات نشان داد که مردم بار دیگر برای  هر مسایل کشور و عبور از بحران ها به صراط مستقیم جریان انقلاب اسلامی اعتماد دارند.

*لذا به پشتوانه قوه قضاییه ضدفساد و استقرار یک مجلس انقلابی و آغاز کار یک دولت مردمی موسم آن است تا با سرلوحه دادن یک روحیه انقلابی و به کارگیری روحیه جهادی و پایبندی به ارزش های امام و به منظور قوی سازی ایران طرحی نو دراندازیم.

*در 28 خرداد پیام تحول خواهی مردم از طریق صندوق رای به نظام و دنیا مخابره گردید و فصلی نوین در تاریخ آغاز شد.

این خبر تکمیل می شود...

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید