مهرشاد سهیلی کیست و چگونه دستگیر شد؟

کدخبر: ۴۷۳۶۳۸
توجه ویژه به مهرشاد سهیلی چند سالی وجود داشته و حالا پرسش برانگیز شده است. کاربران زیادی این سوال را مطرح می کنند که او چه کرده که اینگونه مورد توجه قرار گرفته است؟
مهرشاد سهیلی کیست و چگونه دستگیر شد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اندیشه معاصر  مهرشاد سهیلی بازداشت شد. مهرشاد سهیلی نوجوانی که راه 100ساله را یک شبه پیموده و حالا به چهره ای مشهور بدل شده است. مهرشاد سهیلی با مقامات و چهره های مذهبی شاخص دیدار و گفت و گو می کند. مهرشاد سهیلی ملقب به جوانترین فرمانده است.

عین الله نیازی فر اظهار کرد: در راستای نیابت قضائی صادره از استان قم مهرشاد سهیلی بازداشت شده است.

وی تصریح کرد: در راستای نیابت قضائی دستگاه قضائی استان قم و با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) صبح امروز مهرشاد سهیلی بازداشت و با قرار قانونی روانه زندان شده است.

وی اظهار داشت: این حوزه قضائی مجری اجرای دستور نیابت قضائی بوده و از محتوای پرونده متهم بازداشت شده مطلع نیست.

مهرشاد سهیلی کیست و چگونه خبرساز شد؟

نوجوانی حزب‌اللهی که راه صد ساله را یک شبه پیموده و حالا به چهره ای مشهور بدل شده است. اخبار و گزارش های تصویری اش در خبرگزاری های اصلی کشور منعکس می شود و با مقامات و چهره های مذهبی شاخص دیدار و گفت و گو می کند.

برخی رسانه‌های اصولگرا زندگینامه او را منتشر کرده اند و به او لقب “جوانترین فرمانده” را داده‌اند.

این توجه ویژه به مهرشاد سهیلی چند سالی وجود داشته و حالا پرسش برانگیز شده است. کاربران زیادی این سوال را مطرح می کنند که او چه کرده که اینگونه مورد توجه قرار گرفته است؟

مهرشاد سهیلی آنگونه که خبرگزاری‌ها می گویند متولد سال ۱۳۸۳ در شهر موسیان که از توابع استان ایلام است. او یک قرارگاه فرهنگی ایجاد کرده و به عنوان فرمانده آن معرفی شده است.

ماجرای مهرشاد سهیلی از آنجا آغاز شد که از سال ۹۷ با شخصیت‌های مذهبی دیدار کردو گفتگو کرد.

او در سال ۹۸ یعنی در سن ۱۵ سالگی از کتاب زندگینامه خود با عنوان “ستاره‌ای از غرب” رونمایی کرد. از نکات جالب توجه حضور مرحوم آیت الله مصباح یزدی در مراسم رونمایی از کتاب زندگینامه او در قم است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید