آخرین وضعیت مصدومان سانحه حریق کارخانه مواد شیمیایی قم

کدخبر: ۵۰۴۹۰۹
اقتصادنیوز: سانحه آتش سوزی در کارخانه مواد شیمیایی در قم تاکنون چهار کشته و هفت مصدوم داشته است که حال 6 تن از مصدومین وخیم گزارش شده است.
آخرین وضعیت مصدومان سانحه حریق کارخانه مواد شیمیایی قم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم گفت: حال ۶ مصدوم سانحه آتش سوزی در کارخانه تولیدی مواد شیمیایی و حشره کش در شهرک شکوهیه این استان وخیم است.

محسن اوروجی عصر سه‌شنبه حاضر در محل حادثه اظهار داشت: سانحه آتش سوزی تاکنون چهار کشته و هفت مصدوم داشته است که شدت آسیب به یکی از مصدومان جدی نبود.

وی افزود: با توجه به وخامت حال و سوختگی بالای بالا، ۶ مصدوم دیگر سانحه ابتدا به بیمارستان کامکار قم منتقل شده و قرار است به بیمارستان‌های تهران و اصفهان منتقل شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم عنوان کرد: علت اولیه عنوان شده برای دلیل وقوع سانحه نشت گاز حین کار بوده اما اعلام علت اصلی نیازمند کار کارشناسی دقیق است.

اوروجی اظهار داشت: این کارخانه در سال ۹۸ نیز دچار سانحه شده بود و در آن سه تن کشته شده بودند.

وی مدیران، مهندسان، کارشناسان و کارگران کارخانه های صنعتی را به رعایت اصول ایمنی دعوت کرد و خواستار ایجاد امنیت محل کار برای کارگران شد.

جلیل گودرزی فر معاون فنی و عملیات اورژانس قم ساعتی پیش اظهار داشته بود که حادثه آتش سوزی در این کارخانه تاکنون چهار فوتی و هفت مصدوم در پی داشته است که تیم های امدادی در حال پوشش حادثه هستند.

وی از  اعزام هفت دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ قم ، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه تیم های مدیریتی و پشتیبانی به محل حادثه خبر داد.

حال ۶ مصدوم سانحه آتش سوزی کارخانه شیمیایی در شکوهیه قم وخیم است

حال ۶ مصدوم سانحه آتش سوزی کارخانه شیمیایی در شکوهیه قم وخیم استحال ۶ مصدوم سانحه آتش سوزی کارخانه شیمیایی در شکوهیه قم وخیم است

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید