مقتدی صدر:

شما را به تظاهرات در خیابان فرا می‌خوانم

کدخبر: ۴۱۲۳۷۴
مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق با انتشار توییتی حمایت از مردم فلسطین را مساله‌ای مهم و ضروری عنوان کرد و از مردم خواست تا فردا شنبه در حمایت از قدس اشغالی در میدان تحریر (آزادی) بغداد تجمع کنند
 شما را به تظاهرات در خیابان فرا می‌خوانم
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برنا،  مقتدی صدر  در روزهای اخیر چندین توییت در حمایت از  فلسطین  منتشر کرده و از جمله نوشته بود: "خدایا  غزه  زیر آتش دشمنان توست".

وی همچنین در تماس با  اسماعیل هنیه  رهبر جنبش  حماس  ضمن آرزوی پیروزی و آزادی ملت فلسطین، از آمادگی برای کمک و پشتیبانی خود خبر داد.

مقتدی صدر امشب در صفحه توییتر خود نوشت که لازم است تجمعی اعتراض آمیز همراه با  خشم  (از اقدامات صهیونیست ها) و  مسالمت آمیز  (برابر  قانون  عراق) و رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی در میدان تحریر بغداد صورت گیرد.

وی از "هرکسی که می خواهد اعتراض کند" دعوت کرد تا به این تجمع بپیوندد.

مقتدی صدر در ادامه نوشت: در این اعتراضات باید پرچم فلسطین بر افراشته و پرچم های  آمریکا و رژیم صهیونیستی  به آتش کشیده شود و اشغالگری های متجاوزان صهیونیست و پشتیبانی حامیان آنها محکوم گردد.

صدر همچنین تاکید کرد: مساله عادی سازی که در برخی کشورها انجام شده و  عراق  هم که زمزمه های آن شنیده می شود بایستی در  تظاهرات مردمی  فردا محکوم شود.

مقتدی صدر در انتها از مردم  لبنان  و اردن برای حمایت خود از مردم فلسطین تقدیر کرد.

مدیر دفتر مقتدی صدر در بغداد و استان های شمالی عراق زمان تجمع اعتراضی علیه جنایات صهیونیست ها را ساعت ۱۶ یه وقت محلی عراق در روز شنبه اعلام کرد و افزود این اعتراضات در استان های بغداد، نجف و  کربلا  برگزار خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید