آنها مخاطبان خود را نشناخته اند

انتقاد مسیح مهاجری از سخنرانان و بانیان مراسم تحلیف

کدخبر: ۴۳۱۳۹۵
اقتصادنیوز: مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی با اشاره به مشکلات مردم از جمله کرونا، سختی تهیه داروهای ضروری و امرار معاش، تصریح کرد که تشریفات مراسم تحلیف نشان می‌دهد سخنرانان و بانیان این مراسم مخاطبان خود را نشناخته اند.
انتقاد مسیح مهاجری از سخنرانان و بانیان مراسم تحلیف

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، حجت الاسلام و المسلمین مسیح مهاجری مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی با عنوان «مخاطب ناشناسانه ترین سخنرانی ها!» نوشت: «مراسم تحلیف آقای رئیسی که امروز برگزار شد، از جهاتی خلاف انتظار بود.

اول آنکه در حضور مهمانان خارجی از ضعف ها و مشکلات کشور سخن گفتن، جای تامل بسیار دارد.

دوم آنکه سفره دل درباره اختلافات داخلی باز کردن در چنین مراسمی با هیچ معیاری تناسب ندارد.

سوم آنکه طولانی سخن گفتن در شرایط خاص این روزها و در مراسمی که قانون اساسی حدود آن را مشخص کرده، خارج از چارچوب مراسم است.

چهارم آنکه در ایام شروع بکار دولت جدید و در آستانه هفته دولت،غفلت از یادآوری شهید رجائی و مرام او در کنار نام بردن از سایر شهیدان بسیار قابل تامل است.

پنجم آنکه غفلت رئیس قوه قضائیه از یادآوری شهید بهشتی در کنار نام سایر شهیدان با توجه به عظمت او و حقی که به این قوه و قانون اساسی دارد، جای سوال دارد.

ششم آنکه بعضی مسائل را می توان نگفت و در عین حال به آنها پای بند بود.

هفتم آنکه در مراسم رسمی، آرام سخن گفتن یک اصل است.

و هشتم آنکه اینهمه تشریفات برای تحلیف،در شرایطی که مردم دربیمارستان ها جان میدهند و در داروخانه ها دنبال داروهای ضروری میدوند و برای امرارمعاش گرفتار پیچ وخم زندگی هستند، جای سوال دارد و اینها همه نشان میدهند سخنرانان و بانیان این مراسم مخاطبان خود را نشناخته اند.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید