روز خوب برای بازارها/ قیمت طلا مقاومت نکرد

خریدار جدید ارز دیجیتالی/چین دست روی اتریوم گذاشت

کدخبر: ۳۹۸۰۷۷
در ساعات آغاز نخستین روز معاملات هفته میلادی، قیمت بیت کوین و قیمت طلا با افزایش قیمت رو به روشدند.
خریدار جدید ارز دیجیتالی/چین دست روی اتریوم گذاشت

براساس گزارش اقتصادنیوز، در ساعات آغاز معاملات هفته میلادی، طلا، قیمت بیت کوین و قیمت نفت هر سه وارد کانال های جدیدی شدند اما دوباره با کاهش قیمت رو به رو شدند.

کیتکو در گزارش اولیه بازارهای جهانی خود نوشت، طلا و نقره در اولین روز معاملاتی هفته با بازدهی بالاتر بازار را آغاز کردند. فلز زرد بالاتر از سطح 1700 دلار در هر اونس حرکت کرده است ، در حالی که نقره با 25.38 دلار در هر اونس معامله می شود.

براساس گزارش گولدپرایس، در حال حاضر قیمت هر اونس طلا ۱۶۸۲ دلار است که ۱۸ دلار کاهش داشته است. در حالی که در ساعات نخست این فلزگرانبها قیمت هزار و ۷۱۳ دلار و ۹۶ سنت را تجربه کرد.

طلا

هنوز پاسخ روشنی برای کاهش قیمت طلا وجود ندارد زیرا طلا همچنان در تلاش برای رسیدن کف 1600 دلار در هر اونس است.

با این وجود ، به دلیل کمترین مقاومت ، افراد به دنبال نزول قیمت طلا در کوتاه مدت هستند این اتفاق با وجود فشارهای احتمالی تورمی ناشی از لایحه تسویه پاندمی 1.9 تریلیون دلار رئیس جمهور بایدن است که باید برای طرفداران فلز زرد اتفاق خوبی باشد.

در معاملات روز دوشنبه ، هر اونس طلا برای تحویل آوریل(اردیبهشت) با 20 دلار و 50 سنت معادل 1.2 درصد کاهش ، به قیمت 1،678 دلار  کاهش یافت و برای نهمین بار در 11 معاملات گذشته افت کرد. کمترین قیمت 1،673.40 دلار بود که از آوریل(اردیبهشت) 2020 تجربه شد.

در اکوایران ببینید: چرا بیت ‌کوین در حساس ‌ترین نقطه تاریخ قرار دارد؟

روزهای خوب برای دلار

از نظر اخبار ، بیشترین توجه بازار در آخر هفته میلادی به ایالات متحده بود. سنا معامله 1.9 تریلیون دلاری را تصویب کرده و اکنون برای رای گیری به مجلس رفته است. تنها یک رای فاصله داشت و فقط با 50-49 به تصویب رسید. استنی هویر ، رهبر اکثریت مجلس گفت که این جلسه روز سه شنبه در اتاق او برگزار خواهد شد.

دلار در روز دوشنبه ، با افزایش بازده اوراق قرضه ایالات متحده ، افزایش یافت ، اما افزایش نرخ می تواند تنها یک اتفاق هیجانی باشد زیرا بازار اوراق قرضه در حال نوشتن چک است و بانک مرکزی نمی تواند پول نقد کند زیرا بانک مرکزی اعلام کرده است که به زودی سیاست خود را سخت تر کنید.

شاخص دلار آمریکا که یورو را در برابر سبد تجاری شش ارز اصلی اندازه گیری می کند ، 0.38٪ افزایش یافته و به 92.33 رسیده است.

خریداران جدید برای ارزهای دیجیتالی

براساس گزارش سی ان بی سی، Meitu ، یک شرکت چینی که یک برنامه ویرایش عکس است، بیت کوین و اتر را خریداری کرده و به آخرین شرکت خرید ارزهای رمزپایه تبدیل شده است.

این شرکت حاضر در هنگ کنگ روز یکشنبه اعلام کرد که در 5 مارس(۱۵ اسفند) 22.1 میلیون دلار اتر و 17.9 میلیون دلار بیت کوین خریداری کرده است.

بازار

میتو در خرید بیت کوین از شرکت های اتومبیل الکتریکی تسلا و اسکوئر پیروی می کند. اما به نظر می رسد که اولین شرکت بزرگی است که اتر را خریداری کرده است.

بیت کوین در روزی که گذشت ۳.۷۶ درصد افزایش به ۵۱ هزار و ۸۷۹ دلار رسید.

بیت کوین

در حال حاضر قیمت هر اتریوم با افزایش ۷.۷۳ درصد به هزار و ۷۷۶ دلار رسید. بیشترین قیمتی که این ارز دیجیتالی تجربه کرده بود ۲ هزار و ۳۶ دلار بوده است.

 

بیت کوین

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید