روند بازار سکه در اولین روز هفته

رمز پایداری خریداران سکه

کدخبر: ۴۱۲۳۵۰
اقتصاد نیوز:پیش بینی می شود قیمت سکه نوسان زیادی را تجربه نکند البته قطع های کوچک تر سکه در معرض کاهش قیمت قرار دارند.
رمز پایداری خریداران سکه

به گزارش اقتصادنیوز،سکه در صورتی می تواند امیدهای افزایشی خود را بالا ببردِ که امروز از سد محدوده ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی عبور کند. در کنار این، بازار تا زمانی که محدوده ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی را حفظ کرده است، با فشار فروش نیز مواجه نخواهد شد. در چنین شرایطی می توان گفت، نوسان سکه در محدوده ۹ میلیون و ۸۰۰ تا ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان سیگنال افزایشی یا کاهشی خاصی برای معامله گران بازار نخواهد داشت.

امید قیمت سکه به اونس طلا

قیمت سکه می تواند در ابتدای روز جاری با تکیه به افزایش طلا در بازارهای جهانی  کمی افزایش  را تجربه کند. طلا روز جمعه توانست تا محدوده هزار و ۸۴۰ دلاری خود را بالا بکشد. به این ترتیب سکه در ابتدای هفته با تحریک متغیر مهمی رو به رو خواهد بود. با این حال، بعید به نظر می رسد که در صورت نبود افزایش قیمت دلار، فلز گران بهای داخلی بتواند با تکیه بر افزایش طلا، به بالای محدوده ۱۰ میلیون  و۱۰۰ هزار تومانی برود. سکه در صورتی نوسان افزایشی معناداری را تجربه خواهد کرد که اسکناس آمریکایی به بالای مرز ۲۳ هزار تومانی برود.

سکه حباب

قیمت سکه دو هفته پیش تا محدوده ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی عقب نشینی کرده بود و افزایش قابل توجه هفته گذشته می تواند موجب شود که بخشی از معامله گران پوزیشن خرید جدیدی نگیرند. آن ها ممکن است در انتظار اصلاح قیمت سکه باشند. سکه در معاملات پشت خطی روزهای انتهایی هفته نوسان سنگینی را صورت نداد و همین مساله این دیدگاه را تقویت می کند که روز شنبه تغییر قابل توجهی در بازار رخ ندهد. البته روند برای سکه های کوچک متفاوت است و ممکن است مخصوصا ربع سکه به واسطه کاهش تقاضای فیزیکی دچار افت قیمت شود.

سکه پشت خطی2

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید