ریسک پیش روی دارندگان بازار سکه

تلاش بازندگان در بازار سکه

کدخبر: ۴۱۸۷۱۰
اقتصاد نیوز: قیمت سکه در برابر نزول مقاومت کرد ولی در صورتی که نتواند از مرز 11 میلیون تومان عبور کند دچار ریزش خواهد شد اگر قیمت دلار زیر 23 هزار و 600 تومان بماند جریان کاهشی در بازار سکه دست بالا پیدا می کند.
تلاش بازندگان در بازار سکه

به گزارش اقتصادنیوز، بازار سکه در برابر نزول به زیر سطح ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی مقاومت کرده است. برخی فعالان باور دارند، این اتفاق موجب خواهد شد که فلز گران بهای داخلی بار دیگر به سوی محدوده ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی حرکت کند. در واقع برخی معامله گران به دنبال آن هستند که ضرر خود را جبران کنند و این اتقاق تنها با برگشت قیمت سکه به سوی حمایت پیشین رخ خواهد داد.

سکه حباب

خطر بعدی برای دارندگان سکه

به باور شماری ازتحلیل گران، برخی از سکه بازان انتظار افت قابل توجه روز شنبه را نداشتند.آن ها به همین دلیل به دنبال آن بودند که بار دیگر با افزایش خریدهای خود، قیمت را در جهت صعودی قرار دهند. از این زاویه دید می توان گفت بازار یک بار دیگر صعودی خواهد شد، ولی در صورتی که نتواند بالای مرز ‍۱۱ میلیون تومانی برود، ریزش سنگین تری را تجربه خواهد کرد. دلیل افت سنگین تر،‌ آمادگی است که پس از افزایش قیمت برای بازار ایجاد خواهد شد. در مقطع فعلی،‌متضرران در برابر نزول زیاد بازار ایستادگی کردند.

سکه پشت خطی2

شرط خروج از بازار

به گفته تحلیل گران، معامله گران زمانی که احساس کنند، شانس زیادی برای افزایش قیمت سکه نیست، با قدرت از موقعیت خرید خارج شده و در مسیر فروش قرار می گیرند. روز شنبه آمادگی فروش برای برخی سکه بازان وجود نداشت،‌ ولی در صورت افزایش دوبارهِ، این امکان ایجاد خواهد شد.به گفته فعالان، سکه در صورتی که دلار به سوی مرز ۲۴ هزار تومانی حرکت کند، با قدرت افزایشی خواهد شد و در صورت ماندن دلار زیر محدوده ۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان با فشار بیشتری در جهت کاهشی حرکت خواهد کرد. در روز جاری با توجه به تعطیلی بازار طلا محرک اصلی قیمت دلار است گرچه پیش بینی ها درباره قیمت طلا نیز پس از بازگشایی چندان صعودی نیست.

سکه حباب

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید