امید به مرزشکنی بیت‌کوین

تبلیغ کارداشیان برای اتریوم /طلا کاهش یافت

کدخبر: ۴۱۹۴۳۶
در روزهای گذشته افراد مشهور در اینستاگرام های خود درباره ارزهای دیجیتالی تبلیغ کردند که موجب محبوبیت این ارز شده است.
تبلیغ کارداشیان برای اتریوم /طلا کاهش یافت

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، در معاملات روز سه شنبه ایالات متحده قیمت طلا و نقره با روندی کاهشی و نزدیک به پایین ترین سطح روزانه خود نوسان داشتند. معاملات آتی طلای آگوست (شهریور) با 10 دلار و 40 سنت کاهش در 1854 دلار و 20 سنت و نقره کمکس در ژوئیه (دی) با افت 0.464 دلار با 27.575 دلار در هر اونس کاهش یافت.

در گزارش های جداگانه ، داده های اقتصادی ایالات متحده نشانگر تسریع در قیمت های تولید کننده در ماه مه(خرداد) بوده است زیرا زنجیره های تأمین سعی می کنند با تقاضای فزاینده با کاهش روند شیوع کرونا روبرو شوند ، در حالی که خرده فروشی بیش از حد انتظار کاهش یافت زیرا مصرف کنندگان توجه خود را به صنایع خدماتی معطوف کردند.

شیبا اینو به صرافی کوین بیس پرو اضافه شد

رشد ۱۶۴ هزار درصدی و سقوط ۹۹ درصدی یک ارز دیجیتال!

این بازخوانی ها باعث شده است که سرمایه گذاران این سوال را برایشان پیش بیاید که آیا بانک فدرال می تواند چهارشنبه از جلسه خود موفق بیرون بیاید و نشان دهد که در حال تغییر روند کند خود است.

جیم بایرد ، مدیر ارشد سرمایه گذاری در مشاوران مالی Plante Moran ، گفت: انتظار می رود با بهبود وضعیت عرضه اقتصاد برای تأمین تقاضا و موجودی مجدد ، روند افزایش قیمت ها کاهش یابد. مدتی طول می کشد تا این شکاف پر شود. در این میان ، فشارهای افزایشی بر قیمت ها ادامه خواهد یافت.

در بازارهای ارز ، دلار روز سه شنبه به بالاترین قیمت یک ماهه رسید. شاخص دلار = دلار آمریکا ، که ارزش دلار در برابر سبد شش ارز را می سنجد ، پس از افزایش تا 90.677 ، بالاترین میزان خود، 0.06 درصد بالاتر به 90.544 رسید.

بازده 10 ساله معیار 1.4939٪ بود که کمی کمتر از روز دوشنبه بود ، زمانی که از پایین ترین سطح سه ماه جمعه بازگشت.

gold

آینده خوش بین به بیت کوین

بیت کوین در روز دوشنبه ثبات پیدا شد و قبل از شروع بازارهای جهانی 40،000 دلار معامله شد. بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان با ارزش بازار بالای 36000 دلار پشتیبانی می کند و طی هفت روز گذشته حدود 20٪ افزایش داشت.برخی از تحلیلگران نسبت به شکست قطعی بالای 40،000 دلار خوشبین هستند.قیمت بیت کوین در بامداد امروز پشت مرز 40 هزار دلار قرار داشت. همچنین ارزش بازار بیت کوین ۷۴۹ میلیارد دلار است.

kim-emax-resized

صبح دوشنبه ، کیم کارداشیان فرد مشهور در آمریکا استوری را برای بیش از 210 میلیون دنبال کننده اینستاگرام خود ارسال کرد و در رابطه با اتریوم اظهار نظر کرد.

افراد مشهور و تأثیرگذار در طول سالها پروژه های رمزنگاری و بلاکچین را تبلیغ کرده اند ، از جمله نام های بزرگی مانند DJ Khaled و Paris Hilton. اما پست روز اخیر کیم کارداشسان تقریباً به طور حتم بزرگترین قطعه تبلیغاتی رمزنگاری شده در شبکه های اجتماعی از نظر دسترسی مطلق است.

coindesk-BTC-chart-2021-06-16

 

 

در اکوایران ببینید : جنگ جهانی بیت کوین این بار در ایران

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید