رونمایی از مدل کم خطر خرید بیت کوین

برگشت قیمت طلا پس از تصمیم فدرال رزرو

کدخبر: ۴۲۹۴۸۳
کمیته بازار آزاد فدرال جلسه دو روزه خود را با حفظ نرخ بهره در محدوده هدف نزدیک به صفر به پایان رساند. در کنار آن کمیته دیدگاه خود را مبنی بر ادامه سیاست«تقویت» اقتصاد تکرار کرد.
برگشت قیمت طلا پس از تصمیم فدرال رزرو

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، در روزی که گذشت فدرال رزرو نرخ بهره خود را نزدیک به صفر نگه داشت در بیانیه این نهاد آمده اقتصاد آمریکا در حال پیشرفت است اما همچنان درگیر کرونا است.

همانطور که انتظار می رفت ، کمیته بازار آزاد فدرال جلسه دو روزه خود را با حفظ نرخ بهره در محدوده هدف نزدیک به صفر به پایان رساند. در کنار آن  کمیته دیدگاه خود را مبنی بر ادامه «تقویت» اقتصاد تکرار کرد.

رئیس فدرال، جروم پاول علی رغم خوش بینی خود در مورد اقتصاد ، گفت که بانک فدرال به دنبال افزایش نرخ بهره نیست.جروم پاول رئیس فدرال رزرو در کنفرانس مطبوعاتی خود روز چهارشنبه در مورد جدول زمانی کاهش یافته بیشتر توضیح داد و گفت:که ایالات متحده به "پیشرفت بیشتر قابل توجهی" برای  مهار سیاست خرید اوراق 120 میلیارد دلار یدر ماه نرسیده است.

وقتی از او خواسته شد جدول زمانی برای توقف سیاست خرید اوراق ارائه دهد گفت: ایالات متحده در نقطه ای نیست که  فدرال رزرو خرید اوراق را متوقف کند. او ادامه داد:« رویکرد ما در این نشست ها شفافیت هرچه بیشتر بوده است. ما هنوز به پیشرفت چشمگیر دیگری نرسیده ایم.»پاول تکرار کرد که بانک فدرال  ایجاد هرگونه تغییر در برنامه خرید دارایی خود  را با اخطار قبلی انجام می دهد.

در بیانیه FOMC اشاره شده است که «پیشرفت» در راستای اهداف بانک فدرال در زمینه اشتغال و تورم حاصل شده است ، نقطه ای که می تواند تغییر در سیاست ، به ویژه در مورد خرید ماهانه اوراق قرضه ، در راه باشد.

نزول قیمت طلا

اولین واکنش طلا به نشست فدرال رزرو پایین آمدن به زیر 1800 دلار در هر اونس بود. اما وقتی پاول شروع به صحبت کرد ، این افت کاملاً معکوس شد ، و طلای خالص به بالاترین قیمت روزانه 1،808.20 دلار صعود کرد که در روز 0.53 درصد افزایش داشت. زیرا  کمیته بازار آزاد فدرال نرخ بهره معیار خود را بدون تغییر نزدیک به صفر نگه داشت. فدرال رزرو اعلام کرد که برنامه خرید اوراق قرضه ماهانه 120 میلیارد دلار را حفظ خواهد کرد.

تا قبل از اعلام نظر فدرال رزرو بازار طلا  تحت فشار بود و زیر 1800 دلار در هر اونس قرار داشت اما فدرال رزرو کمی سیاست جدیدی را برای سیاست های پولی روشن می کند.با این حال قیمت طلا در محدوده 1800 دلار در نوسان است.

gold

روزهای تاریک برای بیت کوین

روش جدیدی برای سرمایه گذاری در بیت کوین وجود دارد بدون اینکه در واقع بیت کوین خریداری کنید.

ProFunds ، یک شرکت مستقر در مریلند ، روز چهارشنبه آنچه را که می گوید اولین صندوق سرمایه گذاری مشترک در دسترس عموم است و با بزرگترین صندوق  ارز رمزپایه به لحاظ ارزش ارتباط دارد ، Bitcoin Strategy  را راه اندازی کرد.

ProFund Bitcoin Strategy اصولاً در قراردادهای آتی بیت کوین سرمایه گذاری می کند. صندوق به طور مستقیم در بیت کوین سرمایه گذاری نمی کند.

این ProFund جدید ابتکاری است که  سرمایه گذاران از نگه داشتن بیت کوین خود در صرافی ها یا کیف پولها بی نیاز می کند و راهی مناسب برای سرمایه گذاران است تا از طریق سرمایه گذاری در آن،از  امکان داد و ستد این دارایی دیجیتال  در یک سبد بزرگتر از دارایی ها برخوردار شوند.


 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید