وقت احتیاط در بازار سکه؟

واکنش قیمت سکه به تنفیذ ریاست جمهوری رئیسی

کدخبر: ۴۳۰۶۳۶
قیمت سکه دیشب تا حدی نسبت به حکم تنفیذ ریاست جمهوری رییسی در روز جاری،‌واکنش کاهشی داشت. با این حال، برگشت این فلز گران بها در انتهای روز به بالای محدوده 11 میلیون و 200 هزار تومانی،‌ قدرت نیروهای افزایشی بازار را بیشتر کرد.
واکنش قیمت سکه به تنفیذ ریاست جمهوری رئیسی

به گزارش اقتصادنیوز، روند افزایشی قیمت سکه در روز دوشنبه ادامه نیافت. برخی معامله گران باور داشتند، چنین اتفاقی به معنای پایان روند صعودی فلز گران بهای داخلی بود. با این حال، به نظر می رسد بازار بیشتر درگیر برخورد نیروها و عوامل متضاد باشد، عاملی که حدس وقایع روز سه شنبه و جهت قیمت را دشوار می کند.

از یک سو دسته ای از معامله گران باور دارند با تنفیذ حکم ریاست جمهوری رییسی، فضا برای کاهش هیجانی بازار فراهم خواهد شد. این عده اعتقاد دارند، عرضه ارز در روز سه شنبه در سطح بالایی خواهد بود و همین اتفاق زمینه ساز افت قیمت دلار خواهد شد. طبیعتا آن ها انتظار دارند در واکنش به افت قیمت دلار، فلز گران بهای داخلی نیز در مسیر کاهشی حرکت کند.

سکه حباب

 به این ترتیب، به نظر می رسد دسته ای از سکه بازان در روز سه شنبه به دقت روند قیمت دلار را دنبال کنند و لحظه به لحظه خود را با نوسانات قیمتی این ارز تطبیق دهند. برای بازیگران سکه دو محدوده 25 هزار و 200 و 25 هزار و 800 تومان اهمیت زیادی دارد. در صورت برگشت دلار به بالای محدوده 25 هزار و 800 تومان، سطح خریدها در بازار سکه  رشد پیدا خواهد کرد. این در حالی است که افت دلار به زیر حمایت 25 هزار و 200 تومانی زمینه ساز نزول قابل توجه فلز گران بهای داخلی خواهد شد.

سکه پشت خطی2

قیمت سکه دیشب تا حدی نسبت به حکم تنفیذ ریاست جمهوری رییسی در روز جاری،‌واکنش کاهشی داشت. با این حال، برگشت این فلز گران بها در انتهای روز به بالای محدوده 11 میلیون و 200 هزار تومانی،‌ قدرت نیروهای افزایشی بازار را بیشتر کرد. سکه بازان باور دارند تا زمانی که این فلز گران بها بالای محدوده 11 میلیون و 200 هزار تومان باشد، شرایط برای خرید سکه بهتر خواهد بود.

سکه حباب

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید