قیمت یورو امروز سه شنبه ۱۴۰۰/۰۵/۱۲| افت قیمت یورو

کدخبر: ۴۳۰۷۰۴
قیمت یورو در بازار آزاد امروز سه شنبه 12 مرداد در ساعت 11:20 دقیقه کاهش را تجربه کرد و به ۳۰,۳۴۳ (سی هزار و سیصد و چهل و سه ) تومان رسید.
قیمت یورو امروز سه شنبه ۱۴۰۰/۰۵/۱۲| افت قیمت یورو

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت یورو در بازار آزاد امروز  سه شنبه 12 مرداد در ساعت 11:20 دقیقه کاهش را تجربه کرد .

قیمت یورو در بازار آزاد امروز

قیمت یورو در بازار آزاد امروز  سه شنبه 12 مرداد در ساعت 11:20 دقیقه کاهش را تجربه کرد و به  ۳۰,۳۴۳ (سی هزار و سیصد و چهل و سه ) تومان رسید.

یورو

 

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

بازار امروز شاهد رشد قیمت طلا ۱۸ عیار  بود. قیمت طلا در ابتدای معاملات بازار امروز 3 هزار و 900 تومان بالا رفت و  به قیمت  ۱,۰۹۲,۹۰۰ (یک میلیون و نود و دو هزار و نهصد ) تومان رسید.

طلا

 

قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی در بازار امروز نسبت به روز قبل  ثبات را تجربه کرد . روز گذشته قیمت سکه امامی با قیمت  ۱۱,۲۱۰,۰۰۰ (یازده میلیون و دویست و ده هزار) تومان بسته شد.

سکه

واکنش مثبت بورس به تنفیذ رئیسی / شاخص بورس 17 هزار واحد رشد کرد

به گزارش  اقتصادنیوز ، ابراهیم رئیسی ساعاتی پیش حکم تنفیذ خود را از رهبر انقلاب دریافت کرد و به نظر می رسد واکنش شاخص بورس به این امر مثبت بوده است.

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 17  هزار و 700 واحدی در سطح یک میلیون و 375 هزار واحد قرار گرفت.

شاخص کل هم‌وزن اما با افت  230 واحدی به 400 هزار و 690 واحد رسید. شاخص فرابورس هم سبزپوش شد و با رشد 43  واحدی به 19 هزار و 913 واحد را ثبت کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید