راه اندازی صندوق بیت کوین برای مشتریان ثروتمند؛

اتفاقات خوب برای بیت کوین در ۲۰۲۱/شوک به طلا

کدخبر: ۴۳۱۲۹۴
یک بانک بزرگ با همکاری NYDIG مشتریان بانک خصوصی را در صندوق بیت کوین جمع کرده است.
اتفاقات خوب برای بیت کوین در ۲۰۲۱/شوک به طلا

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، طلا و نقره هر دو تقریباً با ثبات قیمت به بازار آزاد اروپا راه پیدا کردند. همه چیز دیروز به سود طلا بود ، اما کلاریدا ، سخنگوی فدرال رزرو ، چوب لای چرخ کارهای بهبود اقتصادی گذاشت و قیمت به 1800 دلار در هر اونس بازگشت.

طلا صبح روز پنجشنبه در آسیا کمی تغییر کرد ، این اتفاق تحت تاثیر این بود که سرمایه گذاران اظهارات یک مقام ارشد فدرال رزرو آمریکا را که گفته بود بانک مرکزی می تواند زودتر از آنچه انتظار می رفت شروع به کاهش دارایی کند ، دنبال کرده بودند.

معاملات آتی طلا با قیمت 1813.60 دلار معامله شد. طلا در جلسه قبلی بیش از 1 درصد افزایش یافت زیرا ایالات متحده برخی داده های اقتصادی را منتشر کرد که می گفت تغییر اشتغال غیرکشاورزی ADP در ماه جولای به 330 هزار نفر رسیده است که کمتر از حد انتظار بود.

با این حال ، ریچارد کلاریدا ، نایب رئیس فدرال رزرو پیشنهاد داد که شرایط افزایش نرخ بهره تا پایان سال 2022 برآورده می شود ، فلز زرد بیشتر سودهای یک شبه خود را کنار گذاشت.

مارگارت یانگ ، استراتژیست DailyFX ، به رویترز گفت که سرمایه گذاران آسیا و اقیانوسیه سعی می کنند بین داده های ضعیف اقتصادی ایالات متحده و اظهارات تند مقامات فدرال رزرو توازنی برقرار کنند و به گزارش مشاغل آمریکا در روز جمعه ، از جمله حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ، توجه کنند.

او افزود: برای اینکه طلا بتواند سطح 1835 دلار (سطح مقاومت) را زیر پا بگذارد ، برخی از کاتالیزورها می توانند بسیار پایین تر از حقوق و دستمزد غیر از مزرعه مورد انتظار باشند. مورد دیگر افزایش سریع نوع دلتا در ایالات متحده است که می تواند منجر به قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی شود.

gold (2)

اتفاق های خوب برای بیت کوین

بر اساس گزارش کوین تلگراف، بیت کوین (BTC) ژوئیه (تیر) را بالای 41هزار دلار بست و روند نزولی قبلی خود را به طرز چشمگیری افزایش می دهد. در یک توییت در تاریخ 1 اوت ، سرمایه گذار و کارآفرین Alistair Milne به بسیاری از مردم در شادی بازگشت برای نوسان قیمت BTC پیوست.

بیت کوین از حرکت نزولی خودداری می کند

پس از مشاهده سه چراغ قرمز ماهانه در یک ردیف ، BTC/USD  به سودهای دیررس خود ادامه داد که بسته شدن ماهانه ای را که تعداد کمی پیش بینی می شد ، اعلام کرد.

با وجود افت قیمت بیت کوین به 29هزار دلار ، خرس های بازار نتوانستند در صندلی راننده بمانند ، زیرا ماه جولای به پایان رسید و سطح مقاومت کاهش یافت و احساسات بهبود یافت.

coindesk-BTC-chart-2021-08-05 (2)

JPMorgan صندوق بیت کوین را برای مشتریان ثروتمند راه اندازی کرد

جی پی مورگان، برای اولین بار در هفته جاری به مشتریان بانک خصوصی خود اجازه دسترسی صندوق بیت کوین داد و خود را به عنوان یک بازیگر واقعی در فضای دارایی های دیجیتال تبدیل کرد.

به گفته دو منبع آگاه ، صندوق مدیریت غیرفعال ، که با همکاری نیروگاه بیت کوین NYDIG ارائه شده است ، هنوز هیچ سرمایه گذاری از سوی مشتریان وجود ندارد. این می تواند به زودی تغییر کند ؛ مشاوران دیروز تماس های اولیه را با بانک آغاز کردند. JPMorgan از اظهارنظر خودداری کرد.

این منابع گفتند که این صندوق، به عنوان امن ترین و ارزان ترین وسیله سرمایه گذاری بیت کوین موجود در بازارهای خصوصی به مشتریان ارائه می شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید