گزارش اقتصادنیوز از بازارهای جهانی

نوسان طلا در محدوده 1760 دلاری

کدخبر: ۴۴۱۰۹۱
اقتصادنیوز: هر اونس طلا امروز در بازارهای جهانی در محدوده 1760 دلار معامله شد.
نوسان طلا در محدوده 1760 دلاری

به گزارش اقتصادنیوز طلا و نقره صبح امروز  هر اونس طلا پس از سقوط 2.62 درصدی پنجشنبه با 1765 دلار معامله  شد. مس نیز امروز افزایش نزدیک به 0.27 درصدی بها را تجربه کرد.

امروز شاخص قیمت مصرف کننده ماه آگوست (شهریور) برای منطقه یورو اعلام می شود و انتظار می رود این عدد به حدود 3.0 درصد برسد.

روزنامه فایننشال تایمز روز پنجشنبه گزارش داد که فیلیپ لین ، اقتصاددان ارشد بانک مرکزی اروپا در یک دیدار خصوصی با اقتصاددانان آلمانی فاش کرده است که بانک مرکزی اروپا تنها انتظار دارد تا سال 2025 به تورم 2 درصدی خود برسد ، پیش بینی ای که به معنی انتظار طولانی قبل از اولین افزایش نرخ بهره بانک است.

آمار ارائه شده از بازار چین در اوایل این هفته نشان می‌داد که رشد در دومین اقتصاد بزرگ جهان در نیمه دوم امسال تا حدودی کند شده است.

gold

پذیرش های دوباره بیت کوین

آدام آرون ، رئیس AMC هولدینگ شرکت سرگرمی ، اعلام کرد: که رمزارزها از جمله بیت‌کوین را در بخش‌های مختلف فعالیت‌های خود از جمله فروش بلیت تئاتر و... می پذیرد ، زیرا رمزارزها به تدریج در حال رسمیت یافتن میان بسیاری از سرمایه گذاران و شرکت‌های اصلی این حوزه هستند. در روزهای اخیر قیمت بیت‌کوین به خوبی فاصله خود را با سطح ۴۵هزار دلار حفظ کرده است و توانسته حرکت صعودی جدیدی را به بالای سطح مقاومتی ۴۶هزار دلاری  آغاز کند. درحال حضار بیت‌کوین در مرز  ۴۷ هزار و ۵۰۰ دلاری در حال نوسان است.

Screen Shot 1400-06-26 at 12.49.34

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید