در نظرسنجی کیتکونیوز مطرح شد

خوش‌بینی خرده‌فروش‌ها به بازار طلا در هفته آتی

کدخبر: ۵۱۴۵۴۵
اقتصادنیوز: مهم‌ترین خبر اقتصاد آمریکا در هفته پیش کاهش دوراز انتظار نرخ تورم این کشور بود. رویدادی که تصور می‌شد بازارها جهانی را تحت تاثیر خود قرار دهد.
خوش‌بینی خرده‌فروش‌ها به بازار طلا در هفته آتی

به گزارش اقتصادنیوز، برخی از تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کردند که با کاهش نرخ تورم آمریکا سیاست‌های انقباضی فدرال‌رزرو تا حدودی محدود شود، با این حال وبا توجه موضع‌گیری‌های برخی تصمیم‌گیران این نهاد به نظر می‌رسد که فدرال رزرو همچنان در مسیر سیاست‌های انقباضی خود مصمم است.

مری دالی، رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو در مصاحبه ای با فایننشال تایمز اعلام کرد برای «اعلام پیروزی» در برابر تورم خیلی زود است.

photo_2022-08-13_11-12-16

در واکنش به تحولات اخیر بازارهای جهانی، ارزش اونس طلا  شاهدافزایش نسبی بود، با این حال این فلز گرانبها نتوانست به طور قابل توجهی به بالاتر از سطح 1800 دلار  برسد.

نتایج نظرسنجی هفتگی طلای کیتکو نشان می‌دهد که تحلیل‌گران وال استریت در زمینه نوسانات این هفته بازار طلا بسیار سردرگم هستند. از 11 تحلیلگر شرکت کننده در نظرسنجی، تنها 9 درصد بر این باورند که روند بازار با نوسان اندک ثابت می‌ماند. در همین حال 45.5 درصد روند بازار را صعودی و 45.5 درصد این روند را نزولی پیش‌بینی کرده‌اند.

خرده فروش‌ها اما نسبت به روند این هفته بازار خوش‌بین‌تر هستند. نظرسنجی کیتکو نشان دهنده آن است که از 216 شرکت کننده در نظر سنجی خرده فروش‌ها، 42.1 درصد روند بازار را مثبت، 28.7 درصد این روند رامنفی و 29.2 درصد این بازار را  در هفته آتی کم‌نوسان ارزیابی کرده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید