HTC Desire 620 رسماً معرفی شد

کدخبر: ۱۰۷۴۲۳
رونمایی از محصول جدید اچ تی سی در تایوان انجام شد و دو نسخه متفاوت از این تلفن همراه به دید عموم رسید. یک نسخه با پشتیبانی LTE و پردازنده اسنپ دراگون 410 که 64 بیتی است و چهار هسته ای با کلاک 1.2 گیگاهرتزی است و یک نسخه بدون پشتیبانی LTE، با پردازنده 1.3 گیگاهرتزی هشت هسته ای مدیاتک.
HTC Desire 620 رسماً معرفی شد

به گزارش «اقتصادنیوز» به نقل از «فون‌آرنا» اچ‌تی‌سی مدل جدید تلفن همراه هوشمند خود موسوم به  Desire 620 را معرفی کرد.

این رونمایی در تایوان انجام شد و دو نسخه متفاوت از این تلفن همراه به دید عموم رسید. یک نسخه با پشتیبانی LTE و پردازنده اسنپ‌دراگون 410 که 64 بیتی است و چهار هسته‌ای با کلاک 1.2 گیگاهرتزی است و یک نسخه بدون پشتیبانی LTE، با پردازنده 1.3 گیگاهرتزی هشت هسته‌ای مدیاتک.

هر دو نسخه از یک صفحه نمایش 5 اینچی 720*1280 پیکسلی استفاده می‌کنند. هر دو، دو سیم‌کارت بوده و دوربین اصلی آنها هشت مگاپیکسلی است. اچ‌تی‌سی برای راضی نگه داشتن کاربران دوربین جلو (سلفی) را یک دوربین پنج مگاپیکسلی گذاشته است. 

این تلفن‌های جدید اچ‌تی‌سی یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی دارند. از اندروید 4.4 پشتیبانی می‌کنند . مجهز به باتری 2100 میلی‌آمپری هستند.

اچ‌تی‌سی محصول جدید خود را از اول دسامبر در تایوان وارد بازار خواهد کرد و مدل با پردازنده اسنپدراگون را به قیمت  225 دلار و مدل با پردازنده مدیاتک را با قیمتی ارزان‌تر به ارزش 160 دلار به فروش خواهد رساند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید