suv جدید فولکس‌واگن معرفی شد + عکس

کدخبر: ۲۵۶۸۴۷
اقتصاد نیوز: فولکس‌واگن در ماه مارس گذشته، مفهوم جدید و تازه‌ای از SUV های سایز متوسط در قالب یک مدل مفهومی را به جهان معرفی کرد و اینک تصاویری از مدل تولیدی این خودرو در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از عصر ایران، اولین تصاویر مربوط به این خودرو  با نام "کراس اطلس اسپورت" برای اولین بار در یک تارنمای چینی درخشید. کمپانی سازنده در نسخه تولیدی ردیف سوم صندلی‌ها را برای تهاجمی تر و خشن‌تر بودن حذف کرده و در نمای خارجی آن نیز خبری از آن خطوط تحسین‌برانگیز نمونه  کانسپت دیده نمی‌شود، به همین دلیل شاید بررسی مدل اولیه نسخه تولیدی کمی ناامید کننده به نظر برسد.

 

photo_2018-12-12_09-11-44

این خودرو به اندازه یک مدل سه ردیفه مفهومی بزرگ نیست و برخی از ویژگی‌های جذاب مدل مفهومی را از دست داده است. در نمای جلو این خودرو جلوپنجره بیشتر به محصولات دیگر فولکس‌واگن شبیه است و چراغ‌های LED آن نیز حذف شده‌اند، چراغ‌های نمای انتهایی شکل و شمایل مرسوم‌تری به خود گرفته و بسیار معمولی‌تر به نظر می‌رسند.

طول، عرض وارتفاع فولکس اطلس کراس اسپورت به ترتیب حدود4.9، 1.9 و 1.7 متر است  و فاصله‌ بین محوری آن نیز به  2.9 متر خواهد رسید. در اصل می‌توان گفت اندازه‌های این خودرو تفاوت چندانی را نشان نمی‌دهد اما از ارتفاع آن حدود 5.9 سانتی‌متر کاهش یافته است.

 

photo_2018-12-12_09-11-30

موتور خودرو نیز  یک نسخه 2 لیتری توربوی بنزینی است هرچند گفته شده پیشرانه‌ی 6 سیلندر 2.5 لیتری ترامونت نیز به همراه گیربکس 7 سرعته دوکلاچه و سیستم چهار چرخ محرک در دسترس خواهد بود.

 

photo_2018-12-12_09-11-23

این خودرو در سال 2019 وارد خط تولید شده و با خودروهایی مانند فورد اج و نیسان مورانو به رقابت خواهد پرداخت. هوندا پاسپورت و شورلت بلیزر نیز از خودروهای تازه وارد این حوزه به شمار می‌آیند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید