چگونه در واتس‌اپ بصورت مخفی و آف لاین فعالیت کنیم؟ + ترفند

کدخبر: ۲۱۶۴۵۷
همان طور که می‌دانید، کاربران می‌توانند با قابلیت Last Seen در واتس‌اپ از وضعیت آنلاین بودن‌ افراد در این پیام رسان باخبر شوند. در این مطلب با آموزش چگونگی مخفی کردن وضعیت آنلاین بودن در واتس‌اپ همراه ما باشید.
چگونه  در واتس‌اپ بصورت مخفی و آف لاین فعالیت کنیم؟ + ترفند

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک،واتس‌اپ به عنوان یکی از پیام رسان‌های محبوب موجود برای پلتفرم‌های مختلف محسوب شده که از قابلیت‌‌های کاربردی زیادی بهره‌مند شده است. توسط این اپلیکیشن می‌توان در بستر اینترنت با سایر افراد موجود به شکل‌های مختلف ارتباط برقرار کرد. (آموزش کامل ساخت اکانت در واتس‌اپ)

واتس‌اپ برای اینکه بتواند بیشترین تعداد کاربران را به خودش جذب کند، هر سری با آپدیت‌های جدید، امکانات بیشتری را به اپلیکیشنش اضافه می‌کند و به همین ترتیب در حال طی مسیر برای تبدیل شدن به پیام رسان شماره یک در کشورهای مختلف است. (آموزش ساخت گروه در واتس‌اپ)

تنظیمات مربوط به وضعیت آنلاین بودن در واتس‌اپ یکی از بخش‌های موجود در این پیام رسان بوده که می‌تواند بسیار کاربردی باشد. از این قسمت می‌توان نمایش آخرین وضعیت آنلاین بودن خود در واتس‌اپ را مخفی کرد.

برای ایجاد تغییرات در تنظیمات وضعیت آنلاین بودن در واتس‌اپ خود، مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

  1. آخرین نسخه از واتس‌اپ را از گوگل پلی و یا اپ استور دانلود کنید.
  2. برنامه را باز کرده و در صفحه اصلی بر روی آیکون سه نقطه کلیک کنید.

Last Seen در واتس‌اپ

  1. بر روی Settings کلیک کنید.

Last Seen در واتس‌اپ

  1. وارد بخش Account شوید.

وضعیت آنلاین بودن در واتس‌اپ

  1. بر روی Privacy تپ کنید.

وضعیت آنلاین بودن در واتس‌اپ

  1. بر روی گزینه Last Seen کلیک کرده و گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

وضعیت آنلاین بودن در واتس‌اپ

با کلیک بر روی Last Seen و انتخاب گزینه Nobody، وضعیت Last Seen در واتس‌‌اپ شما به طور کامل مخفی شده و برای افراد در این پیام رسان نمایش داده نمی‌شود. در صورتی که بخواهید تنها مخاطبین‌تان از وضعیت آنلاین بودن‌ در واتس‌اپ باخبر شوند، می‌بایست گزینه My Contact را انتخاب کنید.Everyone هم وضعیت Last Seen در واتس‌اپ شما را برای همه نمایان می‌کند.

وضعیت آنلاین بودن در واتس‌اپ

متاسفانه واتس‌اپ مانند تلگرام در این زمینه آنچنان حرفه‌ای عمل نکرده و امکان شخصی سازی بیشتر را به کاربر نمی‌دهد تا با انتخاب افراد به صورت دستی، از نمایش آنلاین بودن خود برای افراد خاص، جلوگیری کرد.

البته می‌توان از ترفند خاصی در این زمینه استفاده کرد و توسط آن، به شخصی سازی این وضعیت پرداخت. برای انجام این کار می‌توان مود Last Seen را بر روی حالت My Contatct قرار داد. در این حالت که وضعیت آنلاین بودن‌تان تنها برای مخاطبین اشتراک گذاشته می‌شود، فردی را که نمی‌خواهید از Last Seen شما باخبر شود، از لیست مخاطبین‌تان در واتس‌اپ پاک کنید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید