خودروی خاص «کیا» رونمایی شد +تصاویر

کدخبر: ۲۵۱۶۴۹
اقتصاد نیوز:کیا استرینگر پس از دو سال با تغییرات داخلی و خارجی، در نمایشگاه SEMA 2018 به نمایش درآمد.
خودروی خاص «کیا» رونمایی شد +تصاویر

.به گزارش اقتصاد نیوز وبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آیا می توانید باور کنید Kia Stinger در حال حاضر تقریبا 2 ساله است؟ خب، زمان واقعا زود می‌گذرد، و در طی این دوره ما شاهد آن بوده ایم که این خودرو در میان منتقدین گزینه محبوبی است. در ضمن Kia Stinger تصویر خودروساز معروف، کیا، را بسیار معروف‌تر کرده است.

این سدان اسپرت که Audi A5 Sportback و BMW 4-Series Gran Coupe را در نظر دارد، بارها تیون شده است.

شرکت ایالات متحده، استینگر را با کیت گسترده‌ای که آن را Legato نامیده است، مجهز کرده است. این افزونه‌ها در چهار گوشه، لبه اسپویلر، پخش کننده، باله و کاپوت اضافه شده‌اند. Performance Ark برای کیت کامل بدنه 4350 دلار درخواست می‌کند، اما آن‌ها به طور جداگانه تیغه جلو و عقب را به فروش می‌رسانند و به ترتیب 998 دلار و 1360 دلار روی آن‌ها قیمت گذاشته‌اند. قیمتی که برای کاپوت و باله فایبر گلاس گذاشته شده است به ترتیب 929 و 529 دلار است.

در داخل خودرو نیز وسایل جذابی منتظر شما هستند. چرم قرمز صندلی‌ها و لوازم جانبی با رویه جیر سیاه داخل این خودرو را مزین کرده اند و همچنین یک سیستم صوتی جدید به تجربه موسیقی شما رنگی تازه می‌دهند. البته هنوز قیمت آن مشخص نشده است.

کیا استینگر با رنگ قرمز متالیک (metallic red) ، اگزوز جدید و چرخ‌های 20 اینچی، در نمایشگاه SEMA 2018 در لاس وگاس به نمایش درآمد.

سازنده کره ای نیز در این رویداد با تعدادی از تولیدات سفارشی، از جمله DUB Stinger GT حضور داشت، که این خودرو دارای چندین ارتقاجالب بود. از جمله یک کیت گسترده ، کاپوت فیبر کربنی، سیستم اگزوز اسپرت، سواری هواپیما و رینگ های 22 اینچی. در ادامه عکس‌هایکیا استرینگر را مشاهده می‌کنید:

خودروی خاص کیا رونمایی شد+ عکس

خودروی خاص کیا رونمایی شد+ عکس

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید