تذکر مقام‌معظم رهبری در مورد افت والیبال

کدخبر: ۲۵۷۲۰۴
اقتصاد نیوز:معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش جزییاتی از ملاقات با رهبر انقلاب را تشریح کرد.
تذکر مقام‌معظم رهبری در مورد افت والیبال

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر، مجمع سالیانه فدراسیون والیبال امروز سه شنبه با حضور افشین داوری، سرپرست فدراسیون، محمدرضا داورزنی ، معاونت ورزش قهرمانی و رییس مجمع، شروین اسبقیان، مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها، شاهرخ شهنازی، دبیر کل کمیته ملی المپیک  و سایر روسای هیات های استانی در هتل المپیک تهران برگزار شد.

محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و رئیس مجمع گفت: در دیداراخیر که مدال آوران جاکارتا با رهبر انقلاب داشتیم فردای بازی رقابت های قهرمانی جهان با آمریکا بود و به همین دلیل تیم ملی والیبال نبود. ورزشکاران صحبت کردند و رهبرنکات مهمی را فرمودند. در پایان این دیدار رهبر انقلاب به بنده اشاره کردند و فرمودند که حواستان به والیبال باشد. ایشان تاکید داشتند که والیبال چند سالی است افت کرده است. بنده هم به رهبر عرض کردم این تیم جوان است و چند تیم  زیر ۲۰سال داریم و ما برای آینده مهیا می شویم. خواستم بگویم نتایج والیبال برای رهبر و مردم مهم است.

او ادامه داد: زحمات بسیاری برای والیبال کشیده شده و انتظار از والیبال بالاست. نباید اجازه دهیم سم در والیبال رخنه و بحث های داخل خانواده والیبال نباید خارج از آن مطرح شود. همه باید کمک کنیم تا عزت و جایگاه و حرمت والیبال را حفظ کنیم. مردم عزیز ما به نوعی به من تذکر می دهند که حواستون به والیبال هست! بحثم کلی است و ما موطف هستیم تلاش کنیم والیبال را آرام و به سمت همبستگی و آرامش بیش تر ببریم. مسابقات مهمی پیش رو داریم.

داورزنی گفت: پس از فوتبال، والیبال بیشترین نفوذ را در خانواده ها دارد بنابرین انتظار داریم همه باهم همکاری کنیم، از جمله با گذشت، بخشش و حفظ حرمت ها فضا را فراهم کنیم. چندین بار اخیر شاهرخ شهنازی نیز تذکراتی راجع به اوضاع والیبال داد. از او نیز تشکر می کنم و امیدوارم با کمک وزارت و کمیته ملی المپیک ارامش را برگردانیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید