واکنش ترکیه و فرانسه به سیل در استان‌های ایران

کدخبر: ۲۷۴۹۰۸
اقتصادنیوز؛ سفارت ترکیه و فرانسه در تهران با انتشار توییت‌هایی سنسبت به وقوع سیل در چند استاان ایران واکنش نشان دادند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ سفارت فرانسه در تهران امروز- دوشنبه- با انتشار رشته توئیتی در صفحه توئیتر نوشت:«در پی وقوع سیلاب های مرگبار در چندین استان ایران که کماکان ادامه دارد، سفارت فرانسه در ایران با مقامات و مردم ایران ابراز همبستگی می نماید». 

در این پیام همچنین آمده است:« در این شرایط دردناک، ما به خانواده قربانیان تسلیت می گوییم و پشتیبانی خود را از تمامی سیل زدگان اعلام می کنیم».

سفارت ترکیه در ایران در صفحه توییتر خود نوشت : از صمیم قلب در غم خواهران و برادران‌مان که در حادثه جاری شدن سیل در استان­‌های گلستان و مازندران آسیب دیده­‌اند شریک می­‌باشیم. به عنوان جمهوری ترکیه آمادگی خود برای هرگونه کمک رسانی را اعلام می­ کنیم.

گفتنی است، در پی بارش های بی سابقه طی روزهای اخیر چندین استان کشور دچار سیلاب شدند؛در حالی که هنوز بسیاری از شهرها و روستاهای استان های مازنداران و گلستان درگیر این پدیده طبیعی هستند و خدمات رسانی به آسیب دیدگان این استان ها در جریان است، امروز هم بارش های شدید منجر به وقوع سیل در چندین استان دیگر در مناطق غربی و جنوب غربی شد؛ گزارش ها حاکی است تا لحظه مخابره این خبر حداقل 11 نفر در حادثه سیل شیراز جان خود را از دست داده اند و 35 نفر مصدوم شده اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید