بیل کلینتون و خانواده اش در مهمانی میلیاردر ایرانی +عکس

کدخبر: ۳۰۰۱۷۱
​اقتصاد نیوز:رئیس جمهور و وزیر خارجه سابق آمریکا در جریان گذراندن تعطیلات در همپتون در ضیافت جوزف معینیان سرمایه‌گذار و میلیاردر ایرانی نیز شرکت کردند.
بیل کلینتون و خانواده اش در مهمانی میلیاردر ایرانی +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز، در تصاویر منتشر شده از ایندو نفر، هیلاری ۷۱ ساله با همان پیراهن آستین کوتاه روز قبل دیده شد اما در عوض شلوار آبی روشن و یک جفت کفش ورزشی دیگر را انتخاب کرده بود. او همچنین یک کلاه سفید بر سر و عینک آفتابی زده بود. بیل ۷۳ ساله نیز با یک شلوار کوتاه بژ، پیراهنی با آرم بنیاد کلینتون و کفش ورزشی سفید دیده شد.

کلینتون ها عاشق تعطیلات در همپتون هستند و سالهاست که به این منطقه می روند. آنها قبلا یک عمارت که ۱۸ میلیون دلار ارزش دارد را ۱۰۰هزار دلار اجاره کرده بودند. بیل و هیلاری همچنین در مهمانی آخر هفته در خانه جوزف معینیان سرمایه‌گذار ایرانی در حوزه املاک و مستغلات شرکت کردند. معینیان ۶۵ ساله از طرفداران دیرینه خانواده کلینتون و شخص هیلاری بوده است و نازی همسرش یکی از اعضای قدیمی تیم مشاوران سیاست خارجی او در مورد ایران است. معینیان در خانواده‌ای کلیمی در تهران متولد شده و در سن ۱۷ سالگی به آمریکا مهاجرت کرد. شرکت معینیان گروپ در سال ۱۹۸۲ میلادی در آمریکا تاسیس شد و در حوزه املاک فعالیت کرد.

بیسل کلینتون و خانواده در میهمانی یک ایرانی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید