Bugatti Veyron SuperSport؛

خودرویی از جنس طلا که چشم‌ها را خیره می‌کند +تصاویر

کدخبر: ۳۴۷۳۰۵
اقتصاد نیوز:خودرویی از جنس طلا ساخته شده است که با نمایی متفاوت بدون شک یکی از کمیاب‌ترین اتومبیل‌های مدرن در جهان است.
خودرویی از جنس طلا که چشم‌ها را خیره می‌کند +تصاویر

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، بوگاتی ویرون بدون شک یکی از کمیاب‌ترین اتومبیل‌های مدرن در جهان است که فقط ۴۶۸ دستگاه از آن ساخته شده است. مالکان این دستگاه زمانی که قصد پرداخت مبلغ مورد نظر برای خرید را دارند رفتار متفاوتی نسبت به مابقی خریداران دارند چرا که حس غرور از خرید این ماشین دارند.

Bugatti Veyron، خودرو طلاکاری شده‌ای است که نمایی متفاوت از خودرو را دارد. یک نمونه از این خودرو در لندن وجود دارد و به گفته اهالی آن شهر زمانی که این خودرو در خارج از هتل Dorchester پارک بوده نمایی متفاوت حتی به خیابان داده است به طوری که مردم با دیدن این خودرو به هیجان در آمده اند.

بوگاتی ویرون با روکش طلا

وایرن گراند اسپرت خودرو بسیار نادری است که در ابتدا با یک طرح رنگ سفید شروع به کار کرد، اما برای پیش نمایش به دبی فرستاده شد. شرکت سفارشی "Foilacar" آن را با روکش طلا پیچید.

خودروی از جنس طلا که چشم‌ها را خیره می‌کند +تصاویر

سلبریتی‌هایی که بوگاتی طلایی دارند

Flo Rida یکی از خریداران این خودرو است که ۱.۷ میلیون دلار این خودرو را خریداری کرده است، اما ظاهراً این خودرو برای Flo Rida کافی نیست. این خودرو گنگ‌ترین محصول در تاریخ مصرف گرایی است.

کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال، تام برادی، بازیکن NFL نیز صاحب بوگاتی ویرون هستند. علاوه بر این بازیکنان فوتبال ساموئل اتوئو، تیم کاهیل و روبرتو کارلوس نیز صاحب بوگاتی ویرون هستند. از دیگر صاحبان مشهور بوگاتی می‌توان به جی لنو و فلوید میودر جونیور اشاره کرد.

هزینه نگه داری این خودرو بسیار بالاست به طوری که برای تغییر روغن آن باید حدود ۶۵۰ دلار هزینه کرد و هزینه‌های معمول نگهداری سالانه آن حدود ۴۰۰۰ دلار است.

خودروی از جنس طلا که چشم‌ها را خیره می‌کند +تصاویر


نسخه استاندارد Bugatti Veyron همچنین در سال ۲۰۰۵ جایزه بهترین اتومبیل رانندگی All Gear Top Gear را کسب کرد. نسخه Super Sport Veyron توسط رکورد‌های جهانی گینس به عنوان سریعترین خودروی تولید خیابان-قانونی در جهان شناخته می‌شود، این خودرو خاص با حداکثر سرعت ۴۳۱.۰۷۲ کیلومتر در ساعت ساعت (۲۶۷.۸۵۶ مایل در ساعت) حرکت می‌کند.

سریعترین خودروی جهان

Bugatti Veyron Super Sport می‌تواند به سرعت ۲۶۷ مایل در ساعت برسد و در ۲.۴ ثانیه از ۰ به ۶۰ برسد.

خودروی از جنس طلا که چشم‌ها را خیره می‌کند +تصاویر

مشخصات فنی بوگاتی ویرون سوپر اسپرت:

سرعت بوگاتی ویرون سوپر اسپرت: ۲۶۸ مایل در ساعت.
موتور: چهار توربو، ۸.۰ لیتری W-۱۶
سرعت حداکثر: ۲۶۸
قیمت: ۲.۷ میلیون دلار

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید