نیویورک تایمز خبر داد؛

معرفی کاملا هریس به عنوان معاون و شریک انتخاباتی بایدن

کدخبر: ۳۵۵۲۹۷
اقتصادنیوز: سناتور کاملا هریس که در دور مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری به نفع بایدن کناره‌گیری کرد، به عنوان معاون و شریک انتخاباتی نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ۱۳ آبان برگزیده شد.
معرفی کاملا هریس به عنوان معاون و شریک انتخاباتی بایدن

به گزارش اقتصادنیوزبه نقل از نیویورک تایمز، جو بایدن روز سه‌شنبه با ارسال یک پیامک ایمیلی اعلام کرد: جو بایدن اینجاست، خبر بزرگ: من کاملا هریس را به عنوان همتای انتخاباتی خود برگزیدم.

وی افزود: با یکدیگر و با شما، می‌خواهیم ترامپ را شکست دهیم.

x9ljxa9qw7mh

هریس ۵۵ ساله نخستین زن سیاه پوست و اولین هندی تباری است که توسط یک حزب بزرگ برای تصدی پست ملی معرفی شده است و چهارمین زن در تاریخ آمریکا است که به عنوان یکی از برگ برنده ریاست جمهوری‌شان انتخاب می‌شود.

پس از مرگ جورج فلوید سیاهپوست در شهر مینیاپولیس ایالت مینه‌سوتا، هریس به عنوان یکی از مدافعان مبارزه با تبعیض نژادی شناخته شد و حتی در جمع معترضان مقابل کاخ سفید هم حضور یافت.

در همین زمینه بخوانید

معاون بایدن برای ریاست جمهوری رونمایی شد/طرفدار بازگشت به برجام

پیش بینی می‌شود انتخاب هریس به عنوان شریک انتخاباتی که در صورت پیروزی بایدن، معاون اول و رئیس سنا هم خواهد شد، آرای رنگین‌پوستان آمریکا به سبد بایدن ریخته شود.

انتخاب هریس توسط بایدن، یک هفته پیش از کنوانسیون ملی حزب دموکرات انجام شد که قرار است از ۲۷ تا ۳۰ مرداد با سخنرانی شخصیت‌هایی همچون باراک اوباما برگزار شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید