جنجال جدید احمدی‌نژاد؛ گفت‌وگو با رادیو فردا/ همان که فیلتر می‌کند فیلترشکن می‌فروشد+عکس

کدخبر: ۳۶۲۰۹۳
رادیو فردا مدعی شده با محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور پیشین ایران گفت‌وگو کرده است صدا و تصویر گفت و گوی احمدی‌نژاد نیز از سایت این رادیو پخش شده است.
جنجال جدید  احمدی‌نژاد؛ گفت‌وگو با رادیو فردا/ همان که فیلتر می‌کند فیلترشکن می‌فروشد+عکس

احمدی‌نژاد در پاسخ به استفاده از فیلترشکن می گوید:همان‌ها که فیلتر می‌کنند فیلترشکن هم می‌فروشند. به هرحال هستند در آنجا. مهم نیست فقط یک هزینه اضافه می‌پردازند.

این اولین بار است که مقامی در سطح رئیس جمهور پیشین با یک رادیو فارسی زبان به طور اختصاصی وصحبت می‌کند و به سئوال های انان پاسخ می دهد.

در بخشی از این گفت و گو از رئیس دولت ایران درباره احتمال پشیمانی از برخی عملکردهایش سئوال شده  و او جواب داده است:"خیر. چرا باید پشیمان باشم؟ کارها روی اصول بوده روی برنامه‌های مدون و اندیشه بوده، کارهای من در جهت اعتلای ایران و صلح و دوستی در جامعه بشری بوده." احمدی نژاد درباره خس و خاشاک نامیدن مردم هم گفته است: این یک تحریفی است که انجام شده و فکر می‌کردم که شما با مطالعات بیشتری در این گفت‌وگو شرکت کنید. آن کسانی که شیشه می‌شکستند، آتش می‌زدند اموال مردم را گفتم نه مردمی‌که تظاهرات می‌کردند.

Capture

 

او در پاسخ به این سئوال که آیا قصد دارید در انتخابات آینده ریاست جمهوری ایران شرکت کنید؟هنوز در این مورد نظری ندارم.فعلاً به فکر مسائل امروز هستیم. شرایط امروز، جهان، منطقه، مسائل مهمی‌در پیش است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید