هشدار؛ موارد مشکوک به کرونای انگلیسی به تازگی در این شهر دیده شد

کدخبر: ۳۸۶۷۴۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: چند مورد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا انگلیسی در استان داشتیم و هفته آینده پاسخ آزمایشات، نتیجه را مشخص می‌کنیم.
هشدار؛ موارد مشکوک به کرونای انگلیسی به تازگی در این شهر دیده شد

به گزارش اقتصادنیوز از تسنیم، با توجه به اینکه قالب شهرهای کشور در وضعیت زرد و نارنجی کرونایی قرار گرفتند، ۱۰ شهرستان استان مازندران در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است.مازندران استان گردشگرپذیر کشور بوده که همواره در ایام سال میزبان بیش از 30 میلیون گردشگر داخلی و خارجی است.

 

متأسفانه در زمانی که محدودیت‌های کرونایی در استان مازندران برای صنوف و ادارات ایجاد شده و جلوی ترددهای غیرضروری گرفته شده ولی ظاهرا عده‌ای از رانندگان خودروهای غیربومی که عمدتاً از پایتخت کشور به مازندران می آیند گوششان بدهکار نبوده و هر روزه بر آمار شیوع ویروس منحوس کرونا می‌افزایند.

در حالی که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته در نامه ای به وزیر کشور از وی خواسته تا نسبت به محدود کردن محورهای شریانی مازندران نظیر هراز، سوادکوه و کندوان اقدام کنند ولی متأسفانه این محورها همچنان جولانگاه مسافران کرونایی شده که هر روز بر آمار شیوع بیماران کرونایی در این استان می افزاید.

هم اکنون شهرستان‌های نکا، ساری، قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، بابل، فریدونکنار، آمل، تنکابن و رامسر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی هستند.

به گفته سیدعباس موسوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، چند مورد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا انگلیسی در استان داشتیم و هفته آینده پاسخ آزمایشات، نتیجه را مشخص می‌کنیم.

در حالی که به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، این استان در حال ورود به پیک سوم بیماری است، اما به نظر می رسد با شرایط موجود در محورهای ورودی مازندران و ترافیک قابل توجّه آنها، مازندران در حال ورود به تعطیلات پایان دی ماه باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید