چهره نزدیک به قالیباف خبرداد؛ سازوکار جدید برای تهیه فهرست اصولگرایان

کدخبر: ۳۱۶۲۶۹
اقتصادنیوز: سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: سامانه شورای ائتلاف برای شناسایی کاندیداها به زودی معرفی می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، محسن پیرهادی، سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، با اشاره به آخرین اخبار از شورای ائتلاف اظهار داشت: سازوکار شورای ائتلاف مبتنی بر شناسایی کاندیداها و تعیین نامزد نهایی است به طوری که این روند از پشت درهای بسته بیرون آمده و مانند گذشته نیست.

پیرهادی به مهم‌ترین شاخص برای تعیین لیست اشاره کرد و گفت: این شناسایی افراد برای حضور در لیست ابتدا از پایین به بالا صورت می‌گیرد و از نظرات مردم در قالب مجامع عمومی آغاز می‌شود و در مراحل بعدی بنابر مقبولیت افراد انتخاب خواهند شد.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی درباره چگونگی قرار گرفتن در این پروسه اظهارداشت: برای فرآینده شناسایی کاندیداها شورای ائتلاف یک سامانه‌ای را به زودی معرفی خواهد کرد که طبق آن افرادی که ثبت نام کرده‌اند، اگر گفتمان جریان انقلابی را پذیرفته و شرایط شورای ائتلاف را نیز قبول داشته باشند، می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام ‌کنند. افراد ابتدا در این سامانه ثبت‌نام می‌کنند و در گام بعدی به مناطق و محلات تهران معرفی خواهند شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید