ادعاهای واشنگتن‌تایمز درباره بایدن؛ کامالا هریس رئیس‌جمهور می‌شود!

کدخبر: ۳۷۷۳۶۱
اقتصادنیوز: کیهان در ستون خبرهای ویژه خود از احتمال کناررفتن جوبایدن از ریاست‌جمهوری خبر داده است.
ادعاهای واشنگتن‌تایمز درباره بایدن؛ کامالا هریس رئیس‌جمهور می‌شود!

به گزارش اقتصادنیوز این روزنامه نوشته است: یک روزنامه آمریکایی تأکید کرد جو بایدن ناتوان از ریاست جمهوری است و برای این کار آمادگی ندارد.واشنگتن‌تایمز با اشاره به ناتوانی جسمانی و زبانی جو بایدن نوشت: هر زمان بایدن به ندرت در میان مردم ظاهر می‌شود و از کنترل تیمش خارج می‌گردد، سوءظن در مورد این مسئله بیشتر می‌شود که او از نظر جسمی و روانی آماده خدمت به عنوان رئیس‌جمهور نیست.مسئله دیگری که از ناتوانی بایدن حکایت می‌کند تلاش او برای نقل قول نکته‌ای از کتاب مقدس بود. بایدن که خود را یک کاتولیک معرفی می‌کند، «از نویسندگان مزامیر کتاب مقدس» (Psalms) به عنوان «کف دست» (Palmists) یاد کرد. او دو بار مرتکب این اشتباه شد. وقتی دونالد ترامپ هنگام سخنرانی خود در دانشگاه لیبرتی، بخشی از کتاب مقدس را نقل کرد، مطبوعات او را به دلیل گفتن «دو قرنتیان» به جای «قرنتیان دوم» به سخره گرفتند.موضوع کاملاً جدی است. رئیس جمهور آمریکا باید از نظر جسمی و روحی در وضعیت مناسبی قرار داشته باشد تا از عهده هر چالشی، به ویژه چالش‌های ناشی از دولت‌های خارجی، برآید.

در طول مبارزات انتخاباتی، بایدن بار‌ها واژگان را غلط تلفظ کرده، لغات نامفهوم به کار برده، در کاربرد واژگان دچار اشتباه و در شناسایی افراد دچار سردرگمی شده است او همسرش را خواهر خود خواند!

صرفنظر از اینکه افراد به چه کسی در انتخابات اخیر رأی دادند، هیچ‌گاه نباید آرزوی بیماری برای هیچ رئیس‌جمهوری داشته باشند. اما اگر آقای بایدن برای بیان حتی اساسی‌ترین دیدگاه‌ها، از جمله ناتوانی در کنار هم قرار دادن جملات به صورت منطقی، حتی زمانی که از روی متن می‌خواند، دچار نقص و کشمکش ذهنی می‌شود، این مسئله باید نگران کننده باشد.

کسانی معتقدند بایدن تنها جایگزینی برای کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور منتخب است. بر اساس برخی گمانه‌زنی‌ها، بسیاری ترجیح می‌دهند او رئیس‌جمهور شود. امتناع از شفافیت در مورد سلامت روحی و جسمی جو بایدن، به این نظریه اعتبار بیشتری می‌دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید