آنچه در دولت رئیسی رخ می‌دهد +فیلم

کدخبر: ۴۲۰۵۱۷
اگرچه دیروز مطابق انتظار فضای رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی تحت تأثیر تحلیل نتایج انتخابات بود اما اغلب روزنامه‌های امروز نگاه رو به جلو داشتند
آنچه در دولت رئیسی رخ می‌دهد +فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران ؛ روزنامه ها امروز به پیش‌بینی روزهای آینده و مطالبات اصلی از ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور چهار سال آینده ایران پرداختند.

پیش‌بینی اوضاع اقتصادی و سیاسی چهار سال آینده هم سهم قابل‌توجهی از مطالب روزنامه‌های امروز داشت. روزنامه‌نگاران زیادی تلاش کردند با توجه به خط‌مشی سیاسی و اقتصادی ابراهیم رئیسی و اطرافیان او تصویری از آنچه طی چهار سال آینده در انتظار ایران است، ارائه کنند. 

واکنش بازارها به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری هم تا اندازه‌ای قابل انتظار بود. بازار سرمایه رشد نزدیک یک درصدی از خودش نشان داد، دلار 650 تومان ارزان شد و سکه و طلا هم رفتار نزولی از خودشان نشان دادند اما کارشناسان مطمئن نیستند که این روند پایدار باشد. برخی از آنها می‌گویند که چنین واکنشی به رویدادهای سیاسی مهم طبیعی است و باید دید در ادامه چه تصمیم‌های اثرگذاری بر بازارهای مختلف گرفته می‌شود.

حضور پررنگ زنان به عنوان منتخبان شورای شهرهای مختلف موضوع دیگری بود که توجه رسانه‌ها را جلب کرد. مخصوصاً در شهر کوچکی مانند بوکان که چهار زن جوان و امروزی موفق به جلب اعتماد مردم برای حضور در پارلمان شهری شده‌اند.

در اکوایران ببینید : از رئیس جمهور چه می‌ خواهیم

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید