حماس:اسرائیل بازنده اصلی وحدت فلسطین است

کدخبر: ۱۸۵۰۵۳
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" تاکید کرد که رژیم صهیونیستی متضرر اصلی از وحدت و آشتی ملی فلسطین خواهد بود و این رژیم خواهان تداوم شکاف داخلی فلسطین است.

به گزارش تسنیم به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، فوزی برهوم طی بیانیه‌ای مطبوعاتی که نسخه ای از آن در اختیار مرکز اطلاع رسانی فلسطین قرار گرفت، خاطر نشان کرد که واکنش واقعی به اظهارات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره آشتی ملی باید وحدت و ارتباط بیشتر و سرعت بخشیدن به ساماندهی به اوضاع داخلی فلسطین باشد.

وی همچنین بر اهمیت تحقق راهبرد ملی مورد اجماع تمامی طرف های فلسطین به منظور تمرکز بر روی گزینه مقابله با رژیم صهیونیستی و دفاع از حقوق ملت فلسطین تاکید کرد.

این در حالی است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی سه شنبه با هرگونه آشتی ملی فلسطین بدون به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی و انحلال گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس و قطع رابطه این جنبش با ایران اعلام مخالفت کرد.

دفتر بنیامین نتانیاهو سه شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: از تمامی کسانی که از صلح و سازش سخن می گویند، انتظار داریم اسرائیل و به تبع آن دولت یهودی را به رسمیت بشناسند.

نتانیاهو افزود که آشتی طرف های فلسطینی به ضرر ما است و ما هرگز چنین چیزی را نمی پذیریم.

گفتنی است که دولت وفاق ملی به نخست وزیری رامی حمد الله امروز سه شنبه اولین جلسه هفتگی خود را در نوار غزه برگزار کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید