کاشت ۲۰۰ هزار گل لاله در تهران توسط یک شهروند

کدخبر: ۲۰۶۷۱۱
یک شهروند منطقه ۲ تهران در محله ایوانک با کاشت ۲۰۰ هزار گل لاله پیاد‌ه‌رویی برای بازدید شهروندان، به احترام به تمام مادران جهان ایجاد کرد.

به گزارش شهردارآنلاین،  در مراسم «لاله برای مادران» از هومن اردبیلی یکی از شهروندان منطقه ۲ تهران به خاطر اقدام وی مبنی بر کاشت ۲۰۰ هزار گل لاله در این منطقه تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم سفیر هلند در ایران، شهردار منطقه ۲، برخی از اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان شهری در این مراسم حضور داشتند.

رسول کشت‌پور، شهردار منطقه ۲ در تجلیل از اقدام این شهروند ضمن اشاره به اینکه ما در تهران قدر شهروندان مسئول را می‌دانیم، گفت: مهم‌ترین وظیفه ما ایجاد شهری ایمن با فضایی شاید و مفرح است.

وی با بیان اینکه یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی شهرداران مربوط به توسعه مالکیت مشاعی است، افزود: دکتر هومن اردبیلی و همسرشان خانم مریم ملک‌پور ۵ سال پیش با نیت بزرگداشت مادر جناب اردبیلی ۵ هزار گل لاله در این منطقه کاشتند و امروز با گذشت ۵ سال در این منطقه ۲۰۰ هزار گل لاله داریم.

کشت‌پور با تاکید بر اینکه در روزهای اخیر ۲۰۰ هزارنفر از این اثر زیبا و ماندگار دیدن کردند، تصریح کرد: قول می‌دهیم، طول این پیاده راه لاله برای مادران را بیشتر کنیم و به پیشنهاد خانم‌نژاد بهرام این مکان به نام بوستان لاله برای مادران نام گذاری شود. ۳ هدف مهم برای شهر تعریف شده است. اولین هدف به روز رسانی برنامه کاهش آلودگی، دوم هدف توسعه حمل و نقل عمومی و سومین هدف نیز توسعه فرهنگ شهرنشینی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید