مارادونا در آغوش محمود عباس: طرفدار شماره یک فلسطین هستم +عکس

کدخبر: ۲۲۶۲۷۵
اقتصادنیوز: دیگو مارادونا اسطوره دنیای فوتبال و ستاره آرژانتینی ها در جام های جهانی 1986 و ۱1990 در ملاقات با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در روسیه گفت: در قلبم، یک فلسطینی هستم.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، اسپوتینک عربی تارنمای روزنامه تایمز آو اسرائیل با اعلام این خبر افزود: مارادونا در صفحه رسمی اینستاگرام خود عکسی از ملاقاتش با محمود عباس در حالی که همدیگر را در آغوش گرفته اند، منتشر کرد.

مارادونا روز شنبه در مسکو و قبل از بازی فینال جام جهانی 2018 با عباس دیدار و گفت وگو کرد. 

مارادونا به زبان اسپانیایی زیر این عکس در اینستاگرام نوشت: این مرد صلح را در فلسطین می خواهد. آقای رئیس عباس، شما یک کشور تکامل یافته دارید. 

مارادونا در آغوش محمود عباس

این فوتبالیست سابق آرژانتینی پیش از این حمایت خود را به صورت کلامی از فلسطینی ها اعلام کرده و خواستار ایجاد تشکیل سریع یک کشور فلسطینی شده بود. وی در سال 2012 اعلام کرد: من طرفدار شماره یک مردم فلسطین هستم. من به فلسطینی ها احترام می گذارم و با آنها همدردی می کنم.

به نوشته تایمز آو اسرائیل، سال 2014 در زمان جنگ بین اسرائیل و غزه مارادونا بیان کرد، کاری که اسرائیل با فلسطینی ها می کند شرم آور است. اواخر همان سال شایعاتی مبنی بر این بود که این ستاره آرژانتینی مذاکراتی را با انجمن فوتبال فلسطین برای هدایت تیم فلسطین در جام ملت های 2015 آسیا داشته است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید