آغاز تخفیف های ویژه «هفت سور» رفاه درسراسر کشور

کدخبر: ۲۷۳۴۹۳
گروه بنگاه ها- جشنواره هفت روزه رفاه برای خرید نوروزی با نام «هفت سور» 22 تا 29 اسفند ماه در فروشگاه های سراسر کشور برگزار می شود.
آغاز تخفیف های ویژه «هفت سور» رفاه درسراسر کشور

به گزارش اقتصادنیوز؛ علی صبری، مدیر بازاریابی و برندینگ شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه با اعلام این خبر گفت : در "هفت سور" کالاهای گوناگون با تخفیف های حداکثری به فروش می رسد و رفاه هر روز یک سور برای همه ایرانیان دارد. 

وی با بیان اینکه سور اول امروز 22 اسفند ماه  با فروش ویژه کالاهای شوینده، سلولوزی و بهداشتی در حال برگزاری است ، خاطرنشان کرد: سور دوم 23 اسفندماه با فروش ویژه آجیل، شیرینی و خشکبار، سور سوم 24 اسفندماه با فروش ویژه لوازم خانگی، سور چهارم 25 اسفندماه با فروش ویژه اقلام سفر و پوشاک، سور پنجم 26 اسفندماه با فروش ویژه میوه و لبنیات، سور ششم 27 اسفندماه با فروش ویژه مواد پروتئینی و 28 اسفندماه نیز سور آخر خواهد بود که جزئیات آن اعلام می شود.

صبری تاکید کرد: مشتریان می توانند در کنار بهره مندی از تخفیفات فوق العاده  «هفت سور» با هر ۱۰۰ هزار تومان خرید یک شانس جهت برنده شدن 7 دستگاه خودرو BISU T3 داشته باشند. لازم به ذکر است  مانند قرعه کشی های قبلی، مشتریان می‌توانند با افزایش امتیاز و خریدهای بیشتر و یا نصب اپلیکیشن رفاه من، شانس خود را  قرعه کشی افزایش دهند.

مدیر بازاریابی و برندینگ شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه افزود:مشتریان برای شرکت در قرعه کشی بعد از خرید شماره موبایل خود را برای ثبت در سامانه باشگاه مشتریان رفاه به صندوق دارهای مستقر در فروشگاه ها ارائه دهند و اخبار جدید جشنواره “هفت سور” را از طریق سایت اینترنتی، اینستاگرام، تلگرام، اپلیکشین رفاه من و آپارات رفاه در فضای مجازی  دنبال کنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید