قیمت دلار، سکه و طلا امروز چهارشنبه ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ | ثبات نسبی قیمت‌ها

کدخبر: ۳۰۹۸۷۶
اقتصادنیوز:امروز چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ قیمت سکه پس از تجربه پایین‌ترین سطح ۱۰ ماهه اخیر در آغاز این هفته روند صعودی خود را در پیش گرفت و پس از تعطیلات دوباره به سطح کاهشی رسید و با نرخ ۳ میلیون و 900 هزار تومان معامله می‌شود. همچنین مثقال طلای آبشده که به کف کانال ۱.۷ میلیون تومانی نزدیکتر شده بود، افزایش یافت و به مبلغ یک میلیون و 727 هزار تومان رسید. همچنین دلار آمریکا در بازار آزاد در وارد محدوده ۱۱۲۰۰ تومانی شد و بین 11190تا 11200تومان معامله می‌شود. امروز صرافی ملی نیز نرخ رسمی خریدو فروش دلار و یورو را بدون تغییر قیمت اعلام کرد.
قیمت دلار، سکه و طلا امروز چهارشنبه ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ | ثبات نسبی قیمت‌ها

به‌گزارش اقتصادنیوز، امروز دلار در بازار تهران برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در بازار تهران که ۲ روز پیش تا ۱۱,۲۸۰ (یازده هزار و دویست و هشتاد ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۸ مصادف با ۳۰ اکتبر ۲۰۱۹ - با کاهش ۰.۷۱ درصدی به ۱۱,۲۰۰ (یازده هزار و دویست ) تومان رسید. همچنین یورو در بازار داخلی هم ۱۲,۴۴۸ (دوازده هزار و چهارصد و چهل و هشت ) تومان قیمت خورد. 

هر اونس طلا امروز با کاهش ۰.۱۷ درصدی، از ۱,۴۹۲ (یک هزار و چهارصد و نود و دو ) دلار به ۱,۴۸۹ (یک هزار و چهارصد و هشتاد و نه ) دلار رسید.

بیشتر بخوانید:قیمت طلای ۱۸ عیار، طلای آبشده و اونس جهانی | چهارشنبه ۱۳۹۸/۰۸/۰۸

امروز حواله درهم امارات در بازار دوبی برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که حواله امارات در بازار دوبی که ۲ روز پیش تا ۳,۰۷۶ (سه هزار و هفتاد و شش ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۸ مصادف با ۳۰ اکتبر ۲۰۱۹ - با کاهش ۰.۲۹ درصدی به ۳,۰۶۷ (سه هزار و شصت و هفت ) تومان رسید.

آخرین قیمت دلار و ارزهای رایج

امروز دلار آمریکا در بازار آزاد بین 11190 تا 11200 تومان خرید و فروش شد و به این ترتیب اندکی افزایش قیمت را در نرخ بازگشایی تجربه کرد. قیمت دلار کانادا  8642 تومان و  دلار استرالیا  نیز 7777 تومان است.

همچنین بهای  یورو  12500 تومان،  پوند انگلیس  به 13900 تومان،  فرانک سوئیس  11500 تومان،  یوان چین  1600 تومان و  لیر ترکیه  2070 تومان قیمت‌گذاری شد. هر  1000 دینار عراق  امروز تا 9650 تومان قیمت خورد.

امروز چهارشنبه ۸ ماه ۱۳۹۸ صرافی ملی  نرخ رسمی خرید و فروش دلار و یورو را به شرح زیر اعلام کرد:

  قیمت خرید دلار آمریکا:  11,050 تومان          قیمت فروش دلار آمریکا:  11,150 تومان 

  قیمت خرید یورو:  12.350 تومان                     قیمت فروش یورو:  12,450 تومان 

بیشتربخوانید:قیمت سکه، نیم‌سکه، ربع‌سکه و سکه گرمی | چهارشنبه ۱۳۹۸/۰۸/۰۸

آخرین قیمت طلا و سکه

ظهر امروز چهارشنبه ۸ سکه طرح جدید  3 میلیون و 900 هزار تومان و سکه طرح قدیم 3 میلیون و 895 هزار تومان قیمت خورد. قیمت نیم‌سکه 2 میلیون و 10 هزار تومان و ربع‌سکه یک میلیون و 210 هزار تومان بوده است. سکه گرمی هم با قیمت 820 هزار تومان به فروش می‌رسد.

از سوی دیگر بهای اونس طلا در بازار جهانی  حدود 1489 دلار بود و در بازار داخلی هر  مثقال طلای آبشده تا رقم یک میلیون و 727 هزار تومان به کاهش یافت که این رقم معادل هر  گرم طلای ۱۸ عیار  حدود 398 هزار تومان است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید