رونمایی گوگل در سال 2017 از دو ساعت هوشمند!

کدخبر: ۱۵۶۷۱۷
از قرار معلوم کمپانی گوگل برای سال 2017 خواب‌های ویژه‌ای دیده و قصد دارد در این سال از دو ساعت هوشمند جدید بالارده رونمایی کند.

جی ام اس؛ به نظر می‌رسد دیگر وقت آن رسیده تا برای واژه «گوگل» در دیکشنری ذهنمان یک تعریف جدید در نظر بگیریم. کلمه گوگل این روزها دیگر مترادف «موتور جستجو» نیست و فعالیت‌های اهالی مانتین ویو به بخش‌های مختلف فناوری گسترش پیدا کرده است. جف چانگ (Jeff Chang)، مدیر بخش تکنولوژی‌های پوشیدنی گوگل، در مصاحبه با وبسایت ورج تایید کرده است که این کمپانی در سال 2017 از دو ساعت هوشمند جدید بالا رده رونمایی خواهد کرد.

این ساعت‌های هوشمند را خود گوگل نمی‌سازد و فقط بر نرم‌افزار و طراحی آنها نظارت و در آن مشارکت می‌کند. همچنین نام این ساعت‌های هوشمند را نیز تولید‌کننده انتخاب خواهد کرد و گوگل نقشی در نام‌گذاری نخواهد داشت. هنوز در مورد نام کمپانی‌ای که قرار است به نیابت از گوگل تولید این ساعت‌های هوشمند را بر عهده بگیرد اطلاعی در دست نیست.

بعضی از شایعات حکایت از آن دارند که گوگل دو کد رمز «Swordfish» و «Angelfish» را برای این ساعت‌های هوشمند در نظر گرفته است. ساعت با کد رمز «Angelfish» نسخه‌ پیشرفته‌تر خواهد بود و از ویژگی‌هایی مانند سیستم‌عامل اندروید ور 2، پشتیبانی از GPS ،LTE و سنسور سنجش ضربان قلب بهره خواهد برد. چنین ویژگی‌هایی این امکان را فراهم می‌کنند تا ساعت بتواند مستقل از گوشی هوشمند فعالیت کند.

  نظر شما چیست؟ آیا گوگل می‌تواند همانطور که در بازار گوشی‌های هوشمند موفق بوده، در بازار ساعت‌های هوشمند نیز موفق شود؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید